جانباز ۲۵ درصد جنگ هشت سال دفاع مقدس:

حرف شنوی از رهبری و اخلاص در عمل سبب پیروزی در شرایط فعلی جامعه است

جانباز ۲۵ درصد جنگ هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروزه اگر حرف شنوی از رهبری، دوری از جناح بازی و اخلاص در عمل داشته باشیم با وجود شرایط کنونی جامعه پیروز می شویم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حسن جامی، جانباز ۲۵ درصد جنگ هشت سال دفاع مقدس گفت: در تاریخ آذر ماه سال ۱۳۶۴ زمانی که در پایه سوم دبیرستان تحصیل می کردیم از سپاه شهرستان فیروزکوه به عنوان نیروی بسیجی به جبهه اعزام شدیم که بنده دی ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلا پنج جانباز شدم.

وی خاطر نشان کرد: امروزه اگر حرف شنوی از رهبری، دوری از جناح بازی و اخلاص در عمل داشته باشیم با وجود شرایط کنونی جامعه پیروز می شویم.

جامی با اشاره به یکی از خاطرات خود در زمان جنگ بیان داشت: در آزادسازی منطقه مهران، عملیات کربلا یک در لشکر ۱۰ سید الشهدا بنده و شهید سید جواد حسینی با هم بودیم و شب قبل از عملیات وقتی همه با هم خداحافظی می کردند بنده به سید جواد گفتم که با هم خداحافظی کنیم اما او گفت که خداحافظی نیاز نیست فردا همدیگر را می بینیم؛ بعد از چند لحظه سید جواد گفت در عملیات مسلم بن عقیل وقتی خواستم با برادرم محسن (امیر) که شهید شد خداحافظی کنم برادرم گفت که فردا همدیگر را می بینیم اما فردا امیر شهید شد و ما همان شب آخرین دیدارمان بود.

جانباز ۲۵ درصد جنگ هشت سال دفاع مقدس در ادامه خاطر نشان کرد: لفظ “فردا همدیگر را می بینیم” رمزی برای شهادت سید جواد حسینی شد که واقعاً هم همان شب قبل از عملیات کربلای یک، آخرین دیدار ما بود و ظهر روزِ عملیات سید جواد حسینی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا