امام جمعه فیروزکوه:

حضرت امام (ره) به ما یاد دادند که نسبت به آینده خود و سرنوشت کشور خود نباید بی تفاوت باشیم

امام جمعه فیروزکوه گفت: درود و سلام خدا بر امام راحل، همان کسی که نام اهل بیت را زنده کرد؛ امام خمینی نسبت به آینده کشور حساس بودند و امروز وظیفه ما است که نسبت به این مسئله توجه داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه فیروزکوه در همایش بزرگ میثاق با امام و رهبری گفت: درود و سلام خدا بر امام راحل، همان کسی که نام اهل بیت را زنده کرد، همان کسی که امروز ما به یُمنِ مجاهدت این بزرگ مرد توانستیم در ذیل نظام مقدس جمهوری اسلامی برای آینده خود تصمیم گیری کنیم.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: به قول یک بزرگی، هنرِ بزرگ امام خمینی (ره) این بود که مقدرات کشور را از دست شخصی وابسته و دست نشانده گرفت و مقدرات کشور را به دست خود مردم داد، امروز خود مردم برای آینده خود و سرنوشت کشور خود تصمیم میگیرند، این بزرگ ترین هنر حضرت امام بود.

وی اظهار داشت: در سال ۵۷ انقلاب شکوهمند اسلامی محقق شد و نظام اسلامی شکل گرفت، این نظامی که داعیه دارِ تحقق تمدن نوین اسلامی بود، در زمان حضرت امام رحمه الله علیه، با رهبری حکیمانه حضرت امام، همه نقشه‌های دشمنان اسلام نقشِ بر آب شد.

حجت الاسلام حیدری گفت: دشمنان فکر میکردند به راحتی میتوانند انقلاب را در نطفه خفه کنند، جنگ نظامی علیه ما راه انداختند، با فرمان حضرت امام، شهدای عزیز و جوانانِ ما جبهه ها را پُر کردند، فرزندانِ شما عزیزان حتی حاضر نشدند یک وجب از این خاک مقدس را به دشمن بدهند، به نفَسِ قدسیِ حضرت امام جبهه ها پُر شد و این عزیزان ما در دوران دفاع مقدس یک معجزه دیگر را رقم زدند.

امام جمعه فیروزکوه افزود: دشمن درمانده شد، هشت سال تمام تلاش خود را کردند اما در هشت سال دفاع مقدس این ایمان، سلحشوری و رشادت جوانان ما بود که به پیروزی رسید، دشمنان مایوس شدند، جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به راه انداختند، در همه عرصه ها به حمدالله با حضور جوانان عزیز ما نقشه های دشمن نقشِ بر آب شد.

وی اذعان داشت: انقلاب اسلامی پُر قدرت به پیش رفت، نظام اسلامی با رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای شکل گرفت و دومین مرحله از مراحل تحقق تمدن نوین اسلامی به حمدالله شکل گرفت اما ما در این مراحل پنج گانه ای که باید به زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) برسیم امروز نیاز داریم که دولت اسلامی شکل بگیرد.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی واقع شد، نظام اسلامی شکل گرفت و پُر قدرت شد اما تحقق دولت و جامعه اسلامی هنوز مانده است؛ مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند ما برای آنکه بتوانیم آن هدف و آرمان مقدس انقلاب را محقق کنیم، ما انقلاب کردیم برای آنکه بتوانیم برای ظهور امام زمان زمینه سازی کنیم.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: انقلاب شد، نظام اسلامی شکل گرفت، امروز ما هنوز در تحقق دولت اسلامی مانده ایم، دولتی که مردمی، مومن، اهل کار جهادی و انقلابی و امیدوار به آینده باشد و به توانمند های داخل و به جوانان اعتقاد و باور داشته باشد، امروز ما باید تلاش کنیم که چنین دولتی محقق شود.

وی گفت: خدا مرحوم حاج قاسم سلیمانی رحمت الله علیه را رحمت کند، حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود فرمودند امروز حرم حسین بن علی جمهوری اسلامی است، امروز میدان میدانِ جمهوری اسلامی است، آبروی اسلام در آبروی جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: امروز همه ما، هر کسی که اندک انگیزه دینی دارد باید برای تحقق دولت اسلامی تلاش کند، کسانی که خود را عاشق امام زمان خود میدانند، کسانی که منتظر ظهور امام زمان هستند و میخواهند برای ظهور امام زمان زمینه سازی کنند بدانید همه اینها در تحقق دولت اسلامی، دولت جوان و حزب اللهی است.

امام جمعه فیروزکوه اظهار داشت: ما در گام اول انقلاب میدانیم انقلاب کردیم و نظام اسلامی شکل دادیم، این نظام اسلامی را منسجم کردیم که امروز دشمنان میدانند که این نظام از بین رفتن نیست، اما در گام دوم انقلاب اسلامی ما باید در تحقق دولت اسلامی تلاش کنیم، اگر ان شاءالله با حضور باشکوه مردم و انتخاب اصلح ما بتوانیم چنین دولتی را محقق کنیم یک گام بلند در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور امام زمان (عج) برداشته ایم.

وی تصریح کرد: اگر کسی میخواهد زمینه ساز ظهور امام زمان خود باشد بسم الله، امروز میدان میدانِ انتخابات است، انتخاب من و شما و مردم عزیز ما میتواند یک گام ما را به سمت ظهور امام زمان پیش ببرد و این امروز یکی از وظایف مهم ما است.

حجت الاسلام حیدری گفت: خدا رحمت کند حضرت امام رحمت الله علیه به ما یاد دادند که ما نسبت به آینده خود و سرنوشت کشور خود نباید بی تفاوت باشیم، امام خمینی نسبت به آینده کشور حساس بودند و امروز وظیفه ما است که نسبت به این مسئله توجه داشته باشیم.

امام جمعه فیروزکوه اظهار داشت: از خداوند متعال میخواهیم دلها و قلوب مردم ما را هدایت بفرماید، به فضل الهی با دعای حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، ان شاءالله یک انتخابات باشکوه داشته باشیم، حضور باشکوه همه مردم یک مشت محکم بر دهان دشمنان، یاوه گویان و کسانی که با اسلام و ایران مشکل دارند است، ان شاءالله با انتخاب گزینه انقلابی، جهادی، انقلابی، مردمی، امیدوار به آینده و معتقد به جوانان و توانمندی های داخلی به فضل الهی یک گام بلند در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا