بهرامی:

حضور دانش‌آموزان در عرصه‌ پرورشی با وجود هجمه‌ها به نظام تعلیم و تربیت در این مدت، چشمگیر بود

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: همه‌ ما از نعمت آزادی، جمهوریت و نقش‌آفرینی مردم در اداره حکومت، نعمت ولایت و رهبری رهبر فرزانه‌مان بهره‌مندیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: همه‌ ما از نعمت آزادی، جمهوریت و نقش‌آفرینی مردم در اداره حکومت، نعمت ولایت و رهبری رهبر فرزانه‌مان بهره‌مندیم. از نعمت پیشرفت بهره‌مندیم، اگر دستاوردهای انقلاب را نسبت به گذشته مقایسه کنیم این نعمت پیشرفت بر همه نمایان است.

بهرامی ادامه داد: همه‌ ما از نعمت امنیت برخورداریم، فراموش نمی‌کنیم اتفاقاتی که در گذشته افتاد و خدشه‌هایی که به امنیت وارد شد و این نعمت خوب را به برکت جمهوری اسلامی داریم؛ از نعمت وفاق بهره‌مندیم و حضور همه‌ شما نشان می‌دهد که این وفاق به خوبی در شهرستان فیروزکوه نیز برقرار است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: در عرصه تخصصی بنده که خدمتگزار شما هستم، از نعمت تربیت و نعمت آموزش و پرورش بهره‌مندیم؛ به عنوان مثال در سال تحصیلی که از نیمه‌های آن هم عبور کردیم خدا به ما توفیق داده در عرصه مهارت‌آموزی بیش از ۴هزار ظرفیت هنرستانی در بخش مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش بهره‌برداری کنیم و به سمت مهارت‌آموزی که تاکید مقام معظم رهبری است، پیش رفتیم.

وی عنوان کرد: در همین چند روز گذشته در مراسم اعتکاف که در کل کشور برگزار شد، از ۲۵۴ مسجد در استان تهران که میزبان بودند، ۶۰ مسجد مختص دانش‌آموزان عزیز ما بودند و این نشان می‌دهد که حضور دانش‌آموزان ما در عرصه‌های پرورشی با وجود همه‌ هجمه‌هایی که در این مدت علیه نظام تعلیم و تربیت ما و دستگاه آموزش و پرورش بود، چشمگیر است؛ دانش‌آموزانی که دعوت به ناآرامی‌ها شده بودند با حضور در اعتکاف جواب دشمنان ما را دادند و در همین مراسم هم دیدیم بنا به خواسته مقام معظم رهبری که همواره صحبت از رویش‌های انقلاب می‌کنند، حضور جونان غرورآفرین است. تقریبا بخش اعظمی از حضار و اجرای برنامه‌ها، گروه سرود و شعارها و … حضور دانش‌آموزان دهه ۸۰ و دهه ۹۰ ما است که حتما ما قدردان و سپاسگزار این حضور دانش‌آموزان هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در پایان گفت: البته که در اداره کار حتما ضعف‌هایی هم وجود دارد، ما این ضعف‌ها را فراموش نمی‌کنیم و تمامی دست‌اندر کاران نظام در آموزش و پرورش، در بدنه دولت، مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم شهرستان فیروزکوه و دماوند هم در جلسه حاضر هستند، ائمه محترم جمعه و جماعت همه و همه دست به دست هم داده‌اند که انشاالله روز به روز بهتر از دیروز باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا