حضور در اردوهای راهیان نور تجربه ارزشمند دفاع مقدس را برای نسل آینده انتشار می دهد

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: حضور در اردو های راهیان نور تجربه ارزشمند دفاع مقدس را برای نسل آینده انتشار می دهد و باید از این ظرفیت ارزشمند برای حفظ روحیه انقلابی در شهرستان بهره گیری نماییم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرهنگ محمد حیدری منش، فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه، در جلسه هماهنگی راهیان نور این شهرستان که در سالن شهدای دولت فرمانداری برگزار شد، تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا، اردوهای راهیان نور برای دانش آموزان به صورت مجازی برگزار شد که این کار با حضور در مزار مطهر شهدا و بهره گیری از نرم افزار های فضای مجازی انجام گرفت.

وی افزود: امسال برابر هماهنگی ستاد ملی راهیان نور کشور با رعایت مقررات و پروتکل‌های بهداشتی اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب به صورت حضوری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه فیروزکوه با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور، تأکید کرد: دشمن جنگ ادراکی و شناختی را علیه جمهوری اسلامی ایران شروع کرده و جوانان را مورد هجمه قرار داده است و به همین خاطر نیاز داریم تا جوانانمان را به کربلای ایران ببریم تا با توجه به فضای معنوی حاکم در آنجا، روحیه عاشورایی در آنها زنده شود.

وی همچنین بیان کرد: حضور در اردو های راهیان نور تجربه ارزشمند دفاع مقدس را برای نسل آینده انتشار می دهد و باید از این ظرفیت ارزشمند برای حفظ روحیه انقلابی در شهرستان بهره گیری نماییم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا