جانشین سپاه ناحیه فیروزکوه:

حضور مردم در صحنه و همین پای کار بودن، خاری بر چشم دشمنان است که این موضوع در آن سوی مرزها دارد رصد میشود

جانشین سپاه ناحیه فیروزکوه گفت: این مردم هستند که راه خود را پیدا کردند و به انقلاب ایمان دارند، امروز دیدیم که آن توطئه ها و تلاش هایی که دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب داشتند به چه شکلی ناکام مانده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرگرد پاسدار محمد حیدری منش جانشین سپاه ناحیه فیروزکوه گفت: امروز ما این فرصت را قدر دانستیم که حداقل بتوانیم در این وظیفه ملی و تکلیف دینی خود ایفای نقش کنیم و به عنوان یک نقش اثرگذار در فرایند انقلاب اسلامی، بیاییم و انتخاب و رای خود را در صندوق های رای بیندازیم که وظیفه ملی و تکلیف دینی خود را انجام دهیم و هم برای آینده کشور خود ان شاءالله بتوانیم تصمیماتی بگیریم که منجر به رفع محرومیت ها شود.

وی درباره انتخابات شورای شهر و روستا اظهار داشت: انتخابات شورای شهر، هدف اصلی و رویکرد اصلی است که اعضای شورای اسلامی شهر و روستا به دور از محور قرار دادن نگاه های شخصی و بومی در راستای حل مشکلات مردم و رفع نیازهای مدیریت شهری به صورت کلان نگرانه و با دیدِ استراتژیک اقدام کنند.

سرگرد حیدری منش تصریح کرد: برنامه هایی را هم برای توسعه گسترده شهر فیروزکوه در قالب های مختلف مدیریت شهری، چه در حوزه فرهنگ شهر، چه در حوزه شهرسازی و چه در حوزه ساخت و عمران شهری ان شاءالله نگاه کلانی داشته باشند و اقتصاد شهر را هم مدنظر قرار دهند که با نگاهی به اقتصاد شهر و ایجاد درآمد پایدار و درآمدهایی که به پروژه های شهری است میتواند برای شهرداری ها زمینه هایی را ایجاد کند که مردم در رفاه نسبی قرار بگیرند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت: امسال اولین انتخابات بعد از صدور فرمان تاریخی بیانیه گام دوم انقلاب را داریم که باید همه ان شاءالله تلاش کنند که انتخابات، انتخاباتی باشد که انتخاب خوبی را داشته باشند و این انتخاب در راستای محورهایی که مقام معظم رهبری فرمودند باشد و نتیجه این انتخاب هم دولت اسلامی باشد که ان شاءالله در راستای تمدن سازی نوین اسلامی در قالب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ان شاءالله کشور را به تحرک و پویایی رهنمون شود.

وی افزود: از طرفی هم در کشور ظرفیت های زیادی وجود دارد و محرومیت هایی هم هست که باید ان شاءالله با بهره گیری از ظرفیت ها در کشور، با عدم نگاه به بیرون، تمرکز بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی و ظرفیت های درونی کشور ان شاءالله راه را برای توسعه و پیشرفت کشور و ایجاد فرهنگی برای دولت سازی اسلامی هموار کنیم.

سرگرد حیدری منش گفت: بیماری کرونا یا هر موضوع و اتفاق دیگری در این مسیر انتخاب و مسیر حضور مردم قرار میگیرد ولی این مردم هستند که راه خود را پیدا کردند و به انقلاب ایمان دارند، امروز دیدیم که آن توطئه ها و تلاش هایی که دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب داشتند به چه شکلی ناکام مانده است.

وی تاکید کرد: امروز میبینیم که همین شلوغی و حضور مردم در صحنه و همین پای کار بودن، خاری بر چشم دشمنان است که در آن سوی مرز ها این موضوع دارد رصد میشود و دارند میبینند که مردم ما چه قدر پای کار انقلاب خود هستند و چه قدر به انقلاب خود ایمان دارند و به فرموده مقام معظم رهبری اگر مشکلاتی وجود دارد و گِله هایی را هم دارند ولی پای کار انقلاب هستند و آمدند که ان شاءالله انتخاب خوبی را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا