حضور مسئولان شهرستان فیروزکوه بر سر مزار شهدای بهشت سجاد(ع)

در آخرین پنجشنبه سال، همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل عباس(ع)، مسئولین فیروزکوه، با حضور در مزار شهدای بهشت سجاد(ع)، با قرائت فاتحه، به تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای بزرگوار و جانبازان والامقام پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، در آخرین پنجشنبه سال و به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) حجت‌الاسلام والمسلمین حسن حیدری، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان، ابوالقاسم مهری فرماندار، غلامرضا نیکدل، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی ازجانبازان بر سر مزار شهدای بهشت سجاد (ع) و جانبازان متوفی حاضر و با قرائت فاتحه، به تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای بزرگوار و جانبازان والامقام پرداخته و به مقام والای این عزیزان ارج نهادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن حیدری، امام جمعه فیروزکوه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای و ایثارگران گرانقدر اظهار داشت: رزمندگان ما با لبخند به شهادت رسیدند؛ اما همه می دانند که دل کندن از دنیا سخت است، رزمندگان و پاسداران که به فیض شهادت رسیدند در بهترین لحظات دنیا و شب های عملیات برای شهادت پیشی می گرفتند و دل کندن از دنیا را سخت نمی دانستند.

نماینده ولی‌فقیه در فیروزکوه ادامه داد: امنیت، اقتدار، عزت و آرامش امروز کشور مرهون جان‌فشانی و ایثار شهدا و صبر و بردباری خانواده‌های آنها است؛ تکریم خانواده شهدا و جانبازان و حفظ آرمان‌های آنها وظیفه‌ای همگانی است و تلاش در این راه کمتر از شهادت نیست.

در ادامه ابوالقاسم مهری، فرماندار فیروزکوه، ضمن تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز بیان کرد: حضور در مزار شهدا فرصت مناسبی برای تفکر و خلوت کردن با شهدا است.

فرماندار شهرستان افزود: باید اندیشه، سیره و زندگی شهدا را مطالعه کنیم و آن ها را الگوی رفتاری خود در زندگی اجتماعی و فردی قرار دهیم.

وی اظهار کرد: مزار شهدا در واقع محل بصیرت افزایی، تقرب به شهدا و اتمام حجت با شهدا برای پیمودن راهی است که آن ها با نثار خون خود برای ما مهیا کرده اند. حضور مسئولان در این مراسم نشانگر این امر است که ما همچنان پایبند و معتقدیم همواره با شهدا تجدید میثاق داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا