حضور پنج کارمند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه/شرایط انتقال سایر کارمندان مهیا شده است

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه درباره موضوع انتقال کارمندان دانشگاه آزاد فیروزکوه گفت: از رئیس دانشگاه قول گرفتیم تا پنج نفر از کارمندان در دانشگاه آزاد فیروزکوه بمانند؛ شرایط انتقال سایر کارمندان را مهیا کردیم تا به شهری که راحت هستند و شرایطش را دارند منتقل شوند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، عباس رضایی دادستان شهرستان فیروزکوه  درباره وضعیت کارمندان دانشگاه آزاد فیروزکوه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه با توجه به کاهش تعداد دانشجویان، با افزایش تعداد کارمند نسبت به دانشجو مواجه شده است.

این مقام مسئول افزود: به همین خاطر، ۵۲ نفر از کارمندان باید در طرح جا به جایی قرار گیرند، ابتدا کارمندان این موضوع را قبول نکرده و در دانشگاه اقدام به تحصن کردند.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه تصریح کرد: در هفته گذشته، به محض اینکه مطلع این موضوع شدیم، با رئیس و معاون دانشگاه آزاد شهرستان جلسات متعددی گذاشتیم، همچنین پس از آخرین جلسه با رئیس دانشگاه، در دیداری صحبت های کارمندان را نیز شنیدیم.

عباس رضایی با اشاره به اینکه پنج نفر از ۵۲ کارمند دانشگاه در دانشگاه آزاد فیروزکوه می مانند، گفت: با توجه به اینکه امکان حضور کارمندی در دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه وجود نداشت، رئیس دانشگاه آزاد فیروزکوه وعده داد تا پنج نفر از کارمندان در دانشگاه آزاد فیروزکوه بمانند.

وی افزود: همچنین دانشگاه آزاد استان تهران نیز وعده داد تا پنج نفر دیگر از این کارمندان به شهرستان دماوند منتقل شوند.

دادستان فیروزکوه در پایان درباره انتقال ۴۲ کارمند دیگر اظهار داشت: شرایط انتقال سایر کارمندان را مهیا کردیم تا به شهری که راحت هستند و شرایطش را دارند منتقل شوند؛ تسهیلاتی برای انتقال این تعداد کارمند در نظر گرفته شده است؛ همچنین مقرر گردید برای کارمندانی که مجرد هستند خوابگاه و سایر تسهیلات رفاهی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا