امام جمعه فیروزکوه:

حل مشکل مسکن جوانان روستاها بر عهده دولت است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: تأمین آب و برق مسکن جوانان روستاها بر عهده دولت است. اگر مشکل در شهرستان قابل حل نیست،‌ استاندار محترم به عنوان هماهنگ کننده بین نهادهای استانی، ادارات ذی ربط را مکلف به تأمین آب و برق مسکن جوانان روستاها بکنند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته، گفت: ماه رجب، ماه سلوک معنوی بندگان و ماه آمرزش و مغفرت است؛ در این ماه رحمت الهی بسیار نازل میشود و ماه توبه و استغفار است؛ در این ماه صدقه، استغفار و روزه بسیار سفارش شده است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اذعان داشت: با توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها، وارد ماه امیرالمؤمنین (ماه رجب) شویم و با کمک امیرالمؤمنین به ماه پیامبر (ماه شعبان)‌ وارد شویم و با معیت رسول الله، به ماه مهمانی خدا (ماه رمضان)‌ وارد شویم.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه در خطبه دوم عنوان کرد: یکی از آثار گناه،‌ محرومیت از نعمت و برآورده نشدن حاجت است؛ در گناه و معصیت الهی، هیچ خیر و برکتی نیست.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: زیارت جامعه کبیره،‌ با سند معتبر، میراث گرانبهای امام هادی علیه السلام و یک دوره امام شناسی جامع و صحیح است؛ حتماً بخوانیم و به معانی آن توجه بکنیم.

وی در ادامه، گفت: حمله موشکی آمریکا و انگلیس به یمن، یک حماقت بزرگ بود و انصار الله جواب قاطع خواهد داد.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: برخی میگویند چرا انتقام حاج قاسم و شهدای حادثه تروریستی را نمیگیریم؟ انتقام خون مطهر شهدا با کشتن یک سرباز و ژنرال آمریکایی محقق نمیشود؛ ارزش خون شهدا خیلی بالاتر است؛ بلکه انتقام خون شهدای ما،‌ با ریشه کَن کردن اسرائیل و اخراج آمریکا از منطقه محقق خواهد شد.

حجت الاسلام حیدری درباره ساخت مسکن جوانان روستاها اظهار داشت: ساخت مسکن جوانان روستاها، با کسب جواز و در راستای آبادانی روستاها انجام شده است و تأمین آب و برق آنها بر عهده دولت است؛ دستگاه ها توپ را به زمین همدیگر نیاندازند.

وی تصریح کرد: مردم بین بنیاد مسکن و ادارات دولتی فرق نمیگذارند و باید این مشکل به نحوی برطرف شود؛ اگر مشکل در شهرستان قابل حل نیست،‌ استاندار محترم به عنوان هماهنگ کننده بین نهادهای استانی، ادارات ذی ربط را مکلف به تأمین آب و برق مسکن جوانان روستاها بکنند.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: در دهه پنجاه علیرغم درآمد هنگفت نفتی و صادرات ۶ میلیون بشکه نفت در روز،‌ طبق آمارهای بین المللی، ۴۶ درصد مردم زیر خط فقر بودند؛ این درآمدها به جیب خاندان پهلوی میرفت.

حجت الاسلام حیدری افزود: طبق گزارش خبرگزاری فاینَنشال تایمز انگلیس (یکی از قدیمی ترین و مهمترین روزنامه های اقتصادی جهان) در سال ۲۰۰۹، نام محمدرضا پهلوی، با دزدیدن ۳۵ میلیارد دلار از کشور،‌ در صدر اختلاس دیکتاتورهای تاریخ وجود دارد؛ این رقم به غیر از ۳۸۴ چمدان جواهرات و سهام و املاک خاندان پهلوی هنگام فرار از کشور بود.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه عنوان کرد: مشکل اصلی خاندان پهلوی، وابستگی به آمریکا و انگلیس بود و هنر امام خمینی، قطع وابستگی کشور به بیگانگان و واگذاری حق انتخاب به مردم بود.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: آن مسئولی که در انجام وظایف خود کوتاهی میکند یا اختلاس میکند، آمریکایی است و از عدم حضور مردم در انتخابات خوشحال هم میشود؛ برای کوتاه کردن دست بدخواهان کشور و مردم، باید انتخابات باشکوه و انتخاب اصلح داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا