خانواده اساسی ترین کانون در پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر

همزمان با هفته مبارزه با موادمخدر و اعتیاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه با همکاری اداره بهزیستی همایش پیشگیری از اعتیاد را در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری آفرینش برگزار نمود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و به منظور بررسی آسیب‌ های اجتماعی ناشی از اعتیاد همایش “پیشگیری از اعتیاد ” با حضور حجت الاسلام و المسلمین امیری ارجمند، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، کامبیز کریمی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و دیگر مسئولین و مدد جویان تحت پوشش اداره بهزیستی و علاقمندان در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری آفرینش برگزار شد.

این همایش با هدف آشنایی هر چه بیشتر خانواده‌ ها به ویژه جوانان و نوجوانان با مضرات مواد مخدر و اعتیاد و آگاه سازی آنها برگزار شد.

کامبیز کریمی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار فیروزکوه، با تاکید بر ضرورت توجه به معضل اعتیاد خاطر نشان کرد: بی تردید اعتیاد یکی از بزرگ ترین و پیچیده ترین معضلات جامعه جهانی در عصر حاضر است که این خطر روز به روز دامنه وسیع تری یافته و به صورت های گوناگونی پدیدار می شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار در ادامه افزود: جهان امروز بعد از آزمون و خطاهای فراوان به این واقعیت رسیده که خانواده اساسی ترین کانون در پیشگیری از سوء مصرف مواد است.

کریمی هم چنین تصریح کرد: ما نیز به عنوان جامعه ای که یکی از افتخارات خود را حفظ بنیان خانواده می داند، معتقدیم هر نوع مواجه با این پدیده آسیب زا تنها با بازگشتن به سوی خانواده بعنوان موثرترین نهاد اجتماعی امکان پذیر است.

در ادامه این همایش دکتر میرعماد مشاور و روانشناس خانواده در خصوص ارتقای سطح سلامت جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی و اعتیاد مطالبی را عنوان نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا