دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه؛ نیازمند تغییر جدی در مدیریت

امام جمعه فیروزکوه گفت: متاسفانه به علت بی تدبیری و عدم مدیریت مناسب، امروز شاهد وضعیت نامناسب دانشگاهی که یک زمانی به عنوان باسابقه ترین و یک وزنه فرهنگی در شهرستان بود، هستیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه فیروزکوه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه یکی از باسابقه ترین و مهم ترین دانشگاه های شرق استان تهران بوده است که زمانی بیش از ۱۰هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می کردند.

وی خاطر نشان کرد: این دانشگاه به عنوان یک وزنه علمی و فرهنگی برای شهرستان فیروزکوه بود، اما متاسفانه آن وضعیت ایده آل و مناسب دانشگاه آزاد فیروزکوه در مدت زمانی، به علت های مختلفی اُفت پیدا کرد و دچار آسیب شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری درباره بخشی از علت های وضعیت کنونی دانشگاه آزاد فیروزکوه اظهار داشت: طبیعی است که در ایجاد چنین وضعیتی، کمبود جمعیت و کمبود دانشجو در سراسر کشور به عنوان یک عامل، نقش داشته باشد اما بخش مهمی از علل وضعیت کنونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه مدیریت نامناسب می باشد.

وی تصریح کرد: متاسفانه به علت بی تدبیری و عدم مدیریت مناسب، امروز شاهد وضعیت نامناسب دانشگاهی که یک زمانی به عنوان باسابقه ترین و یک وزنه فرهنگی در شهرستان بود، هستیم.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به تبعات مدیریت نامناسب دانشگاه آزاد فیروزکوه اظهار داشت: این امر سبب شده است که تعدادی از دانشجویان ساکن در شهرستان فیروزکوه برای ادامه تحصیل خود به دانشگاه شهرستان های اطراف رفتند، همچنین سبب تعدیل نیرو در دانشگاه آزاد فیروزکوه و نارضایتی شهروندان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با بیان اینکه دانشگاه آزاد فیروزکوه نیازمند مدیری شایسته و تمام وقت می باشد، تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه نیازمند تغییر جدی در مدیریت است؛ ما از مسئولین استانی انتظار داریم که اهتمام ویژه ای به دانشگاه آزاد فیروزکوه داشته باشند و یک فرد شایسته و تمام وقتی به عنوان مدیر این دانشگاه منصوب شود، تا این اقدام موجب شود که در حق کارکنان این دانشگاه هم اجحافی صورت نگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا