دانشگاه آزاد فیروزکوه مرکز توسعه سیاسی و اقتصادی شهرستان

نماینده شهرستان فیروزکوه در شورای اسلامی استان تهران گفت: جمعیت دانشجویان این مرکز از ۱۰ هزار نفر به کمتر از ۲ هزار نفر تقلیل پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، جلال بنار ، نماینده شهرستان فیروزکوه در شورای اسلامی استان تهران، با اشاره به اینکه در گذشته ‌ای نه چندان دور دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه مرکز رشد و نمو دانشجویان کشور بوده است، گفت: جمعیت دانشجویان این مرکز از ۱۰ هزار نفر به کمتر از ۲ هزار نفر تقلیل پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اساتید و کارکنان دانشگاه از نیرو های تاثیرگذار سیاسی و اجتماعی شهرستان بودند، اذعان داشت: این افراد از شهرستان فیروزکوه به شهر های دیگری عزیمت کردند و ضربه بزرگی به پیکره فرهنگی شهرستان خورده است.

عضو شورای اسلامی استان تهران افزود: دانشگاه آزاد فیروزکوه مرکز اصلی ثقل و توسعه سیاسی و اقتصادی شهرستان نیز محسوب می‌شد که با کاهش تعداد دانشجویان، بر اقتصاد شهرستان نیز اثرگذار بوده است.

جلال بنار در ادامه تصریح کرد: مسئولین دانشگاه باید به فکر ایجاد درآمدهای پایدار برای بقا و ماندن دانشگاه آزاد فیروزکوه باشند؛ در این راستا شهرداری و شورای اسلامی شهر فیروزکوه نیز آماده همکاری همه جانبه با دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه می ‌باشند.

وی در پایان از مسئولین استانی و شهرستانی خواست تا با ارائه راهکاری مناسب از دغدغه و نگرانی اساتید و کارکنان این دانشگاه بکاهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا