دانشگاه پیام نور آماده همکاری درجهت رفع مشکلات علمی وآموزشی دانشجویان ایثارگر

جلسه ستاد شاهد و ایثارگر با حضور غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید علی موسوی اصل رئیس دانشگاه پیام نور و همکاران اجرایی دانشگاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور بررسی وضعیت آموزشی، فرهنگی و رفاهی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، در این جلسه دکتر موسوی اصل رئیس دانشگاه ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین، گفت : همکاران این دانشگاه آماده همکاری درجهت رفع مشکلات علمی وآموزشی دانشجویان ایثارگر هستند‪

.وی همچنین خواستار گسترش و تقویت ارتباط و همکاری بنیاد شهید در زمینه پیگیری امور دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در این دانشگاه شد.

در ادامه غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر میراث دار امانت های گرانقدری هستند که همچون نگینی درخشان در مدارس و دانشگاه ها می درخشند و باید به امر تعلیم و تربیتشان توجه ویژه داشت. وی با اشاره به دغدغه ارتقا تحصیلات خانواده‌های شاهد وایثارگران خاطرنشان کرد: این موضوع همه ما را به توجه خاص به ارائه خدمات شایسته به این سرمایه های ارزشمند نظام وا‌می‌دارد.

در ادامه جلسه بحث امور تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر، نحوه پذیرش و ثبت نام دانشجویان ورودی جدید به دانشگاه و رسیدگی به وضعیت مطلوب تحصیل این عزیزان بحث و بررسی قرار گرفت .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا