مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه:

دانش آموز شهرستانی بازمانده از تحصیل در فیروزکوه نداریم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: در شهرستان فیروزکوه کمبود فضای آموزشی و هم چنین دانش آموز شهرستانی بازمانده از تحصیل نداریم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمد رضا بنار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در خصوص فضای آموزشی در شهرستان فیروزکوه گفت: در شهرستان فیروزکوه کمبود فضای آموزشی نداریم؛ در خصوص امکانات و تجهیزات آموزشی در سال گذشته با پیگیری های انجام شده و با همت اداره کل و نوسازی مدارس توانستیم فنی و حرفه ای شهرستان را تجهیز کنیم.

بنار در ادامه افزود: تجهیز فنی و حرفه ای شهرستان همچنان ادامه دارد و قطعاً باید از سوی متولیان آموزش و پرورش حمایت ها برای تجهیز فضاهای آموزشی ادامه داشته باشد؛ تجهیز فنی و حرفه ای شهرستان با هدف افزایش سطح رغبت و تمایل دانش آموزان به رشته های کار و دانش انجام می گیرد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در ادامه با تاکید بر این که در شهرستان فیروزکوه دانش آموز شهرستانی بازمانده از تحصیل نداریم، خاطر نشان کرد: ۴ دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان شناسایی شده اند که افراد بومی شهرستان نیستند؛ ۲ مورد به ادامه تحصیل بازگشتند و دو مورد دیگر نیز در حال پیگیری از والدین و خانواده آنها هستیم که افراد بومی شهرستان فیروزکوه نیستند.

وی در ادامه تاکید کرد: به طور مثال خانواده هایی از شهرهای دیگر با هدف کار به فیروزکوه مهاجرت می کنند و به دلیل این که نمی توانند کار مناسبی پیدا کنند بعد از گذشت ۴-۳ ماه برای تحصیل فرزندان خود اقدام نمی کنند که دلیل این امر وضعیت اقتصادی نامناسب خانواده ها است؛ در مجموع می توان گفت دانش آموز شهرستانی بازمانده از تحصیل در فیروزکوه نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا