درخواست برای اعمال محدودیت ها جهت ورود و خروج به شهرستان فیروزکوه

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: در پی تشکیل ستاد کرونای شهرستان یکسری محدودیت ها در شهرستان با توجه به نارنجی شدن وضعیت کرونا در فیروزکوه اعمال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه در خصوص محدودیت های شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: در پی تشکیل ستاد کرونای شهرستان یکسری محدودیت ها در شهرستان با توجه به نارنجی شدن وضعیت کرونا در فیروزکوه اعمال خواهد شد؛ کلیه دستوالعمل های ستاد ملی کرونا در خصوص وضعیت نارنجی در سطح شهرستان اعمال می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در خانه ماندن و دید و بازدید عید محدود خواهد شد؛ مراجعه به بازار در شرایط اضطراری امکان پذیر خواهد بود؛ مردم شهرستان اجازه اجاره منازل به مسافرین را نخواهد داشت و ممنوعیت اسکان مسافر در کل شهرستان اعمال می شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در خصوص ورودی و خروجی شهرستان اذعان داشت: طی مصوبه ای که ستاد کرونای شهرستان درخواست از ستاد کرونای استان داشتیم که محدودیت ترافیک از خروجی شهر تهران اعمال شود تا وارد محور سه شهرستان پردیس، دماوند و فیروزکوه نشود.

وی بیان داشت: از استان سمنان نیز درخواست محدودیت ورود به محور فیروزکوه را داشتیم؛ محدودیت ترافیکی از استان مازندران نیز به استان مازندران درخواست داده شده است؛ این محدودیت ها فعلا به سه استان درخواست داده شد و هنوز اعمال نشده است، مردم از تردد در محورها خودداری نمایند.

مهری با تاکید بر این که محدودیت ها در خصوص بخش ارجمند نیز وجود دارد، اشاره داشت: با توجه به بالا رفتن آمار مبتلایان در شهرستان فیروزکوه نیازمند همکاری مردم و شهروندان در این شرایط هستیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به این که در بحث تامین میوه و مرغ مشکلی وجود ندارد، تاکید کرد: ستاد پشتیبانی و حمایت هم در بحث تامین، هم توزیع و نظارت بر توزیع جدی است؛ کمبود روغن نیز در سطح شهرستان برطرف شده است و شهروندان می توانند در صورت مشاهده مشکل به ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا