امام جمعه فیروزکوه:

در اغتشاشات اخیر، مسئله اصلی تقابل با ایران قوی است نه حتی جمهوری اسلامی/ آمریکا و اسرائیل و عمال آنها بدانند، دوران بزن در رو تمام شده است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: آمریکا و اسرائیل و عمال آنها بدانند، دوران بزن در رو تمام شده است و ایران اسلامی پاسخ محکمی به بانیان اصلی ماجرا خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت‌الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته گفت: انسان مؤمن هر سخن و مطلبی را بدون تحقیق و بررسی قبول نمی‌کند؛ اینکه مطلبی در فلان کانال مجازی یا شبکه ماهواره ای آمده، جواز نشر آن نیست.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه تصریح کرد: دشمن در جنگ رسانه ای، دنبال آن است که با تکرار شایعه و خبر دروغ، مردم مطلب کذب را باور کنند لذا باید هوشیار باشیم و فریب نخوریم.

وی افزود: از عجایب روزگار این است، برخی مطالب کذب بی بی سی یا صدای آمریکا یا شبکه سعودی اینترنشنال را باور می‌کنند؛ آیا در خصومت آنها با ملت ایران شکی وجود دارد؟!!!!!

حجت الاسلام حیدری اذعان داشت: گاهی ممکن است مطلب صحیح باشد ولی ترویج آن، مفسده داشته باشد یا موجب اختلاف شود؛ به قول معروف، جز راست نباید گفت، هر راست نشاید گفت.

وی خاطر نشان کرد: امروز فضای مجازی، مکانی برای ترویج شایعه و اخبار دروغ شده است؛ از مجلس و دولت محترم مطالبه داریم، این فضای یله و رها را ساماندهی کنند.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه عنوان کرد: از دیدگاه امامین انقلاب، مسئله وحدت یک اصل و استراتژی همیشگی است نه یک مسئله تاکتیکی و مصلحتی.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: هر سخن و مطلبی که موجب اختلاف مذاهب اسلامی شود، از جمله توهین به مقدسات مذهب دیگر، شرعاً حرام است.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه گفت: در اغتشاشات اخیر، مسئله اصلی تقابل با ایران قوی است نه حتی جمهوری اسلامی.

وی بیان داشت: پیوستن ایران به پیمان شانگهای و اتحاد با قدرت‌های بزرگ اقتصادی دنیا، سخنرانی مقتدرانه ریاست محترم جمهور در سازمان ملل و به چالش کشیدن سردمداران جنایتکار آمریکا، پیشرفت شگرف ایران در جهت خنثی سازی تحریم ها و الگو شدن برای کشورهای دیگر، بخشی از حرکت نظام اسلامی به سوی ایران قوی است.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: منشأ اصلی اغتشاشات اخیر، خارج از کشور و با محوریت آمریکا و اسرائیل بود، و فوت خانم امینی و مسئله گشت ارشاد، فقط بهانه بود.

امام جمعه فیروزکوه اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل و عمال آنها بدانند، دوران بزن در رو تمام شده است و ایران اسلامی پاسخ محکمی به بانیان اصلی ماجرا خواهد داد.

وی تصریح کرد: جوانان و نوجوانی که در اغتشاشات دستگیر شدند، قربانیان فضای مجازی یله و رها هستند که با فهمیدن اصل ماجرا، پشیمان شدند؛ لازم است با اقدام مناسب و با رأفت اسلامی با آنها برخورد شود.

حجت الاسلام حیدری تاکید کرد: خانواده ها باید مراقب فعالیت فرزندان‌ خود در فضای مجازی باشند؛ برخی از نوجوانان در فضای مجازی فریب گروهک ها را خوردند در حالیکه والدین اطلاع نداشتند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه افزود: در اغتشاش اخیر، به سازمان انتظامی کشور خیلی ظلم شد ولی این عزیزان برای حفظ امنیت کشور و مردم صبوری کردند.

وی اذعان داشت: از فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه و نیروهای خدوم انتظامی شهرستان که با هوشیاری و مجاهدت و اقدام به موقع، جلوی ناامنی را گرفتند، صمیمانه تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام حیدری در ادامه گفت: بوی متعفنی که در شهرک صنعتی ورودی شهر وجود دارد، موجب آزار مردم بویژه اهالی دشت ناصر است؛ از مسئولان ذی ربط، فرماندار محترم، اداره محیط زیست، شورای شهر مطالبه داریم در اسرع وقت رسیدگی کنند.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه بیان داشت: به فضل الهی، روز گذشته علیرغم مشکلات بودجه ای، با پیگیری نماینده محترم مجلس و فرماندار پرتلاش و مسئولان محترم، طرح های خوبی در سطح شهرستان افتتاح شد که جای تشکر و قدردانی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا