فرماندار شهرستان فیروزکوه:

در جنگ اقتصادی دشمن به روحیه ایستادگی آزادگان تاسی کنیم

فرماندار شهرستان فیروزکوه در دیدار با آزادگان سرافراز گفت: برای مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی و توطئه آنها در سطح بین المللی به روحیه ایستادگی و ایثارگری آزادگان تاسی کنیم.

به گزارش پایگاه دیمه نیوز، محمد حیدری منش روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از آزادگان در دفتر امام جمعه شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: دشمنان با توطئه های خود می خواهند مانع از رشد و توسعه ایران اسلامی بشوند و باید با پیروی از روحیه مقاومت و ایثارگری آزادگان در طی  ۸ سال دفاع مقدس با آنها مقابله کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل مقاومت آزادگان امروز اتفاقات خوبی برای ما رقم خورده است و ایستادگی، صبر، آزادگی و پایمردی آزادگان به پیروی از بانوی قهرمان کربلا زینب کبری (س) قابل تقدیر و تحسین است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی برگرفته از ایثارگری و حضور آزادگان سرفراز در میدان است، توفیق حضور در جبهه ها را نداشتیم اما آنچه که از ایستادگی آزادگان را برای ما روایت کردند، الگویی ارزشمند است.

حیدری منش ادامه داد: پیروی از حضرت زینب (س) در روزهایی که در آوردگاه دشمن در مجموعه ای که قرار بود همه خشونت و نگرانی و همه دغدغه ها را از رزمندگان به شما تحمیل کنند مانع از تجدید نظر در ادامه مسیر سخت در روزهای اسارت دشمن بود و فرصتی فراهم شد که مایه افتخار ما باشید.

وی گفت: به دلیل سیل اخیر و شرایط شهرستان امکان حضور در منازل شما را نداریم، فرصتی پیش آمد که در کنار شما باشیم و به عنوان خادم مردم مطالبه گر دغدغه های شما هستیم و با الگوی گیری و تاسی از راه شما قدم هایی برای مردم برداریم.

امام جمعه شهرستان فیروز کوه: آزادگان جهاد و ایثار را در عمل ثابت کردند

امام جمعه شهرستان فیروزکوه ضمن تسلیت اسارت آل الله و تبریک سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان جهاد و ایثار را با بذل جان و جوانی در عمل ثابت کردند و این درحالی است که ما فقط حرف جهاد و ایثار را میزنیم.

حجت الاسلام حسن حیدری با اشاره به آیه ۲۳  سوره احراب، اظهار داشت: خداوند در این آیه راه شما و برادران ایمانی شما را ترسیم می کند.

وی ادامه داد: از مومنین کسانی هستند که مردانه، جانانه و صادقانه برآن عهدی که با خدای خود و آرمان هایی که داشتند صادقانه ایستادند و برخی دیگر تنها در  انتظار شهادت هستند و مسیر خود را عوض نمی کنند.

امام جمعه شهرستان فیروز کوه گفت: یکی از مشکلات ما این است که صدق نداریم، همه از آرمان، عدالت، مواسات وکمک به مردم صحبت می کنند اما هنرمند کسی است که صادقانه بر این عهد بماند و در گفتار و اعمال صادق باشد.

حیدری گفت: آزادگان ما اجر دو چندان دارند و بنا بر منویات رهبری آزادگان هنوز مسیر را با همه سختی و مشکلات مسیر ادامه می دهند.

این نشست به میزبانی حجت الاسلام حسن حیدری و با همکاری غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور محمد حیدری منش فرماندار شهرستان برگزار و از ۹ نفر از آزادگان سرفراز شهرستان با اهدای لوح تقدیر و تجلیل شد.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا