امام جمعه فیروزکوه:

در ماه مبارک رمضان، برنامه های مسجد بر اساس دستورات و پروتکل های بهداشتی خواهد بود

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: از دیدگاه اسلام،‌ مسجد سنگر اسلام است و کارکردهای بسیاری دارد و هیچ گاه تعطیل نمیشود؛ سیاست قطعی جمهوری اسلامی در برجام، لغو کامل تحریم ها و راستی آزمایی است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در پیام جمعه این هفته گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و تقرب به درگاه الهی است، در این ماه از تلاوت قرآن و دعا و مناجات غفلت نکنیم.

وی تصریح کرد: از دیدگاه اسلام،‌ مسجد سنگر اسلام است و کارکردهای بسیاری دارد و هیچ گاه تعطیل نمی شود.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه افزود: در شرایط کرونایی، برنامه های مسجد بر اساس دستورات و پروتکل های بهداشتی و در جهت کمک به ریشه کنی این ویروس خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با اشاره به انتخابات شوراهای روستا اظهار داشت: افرادی که تعهد و تخصص برای خدمت به مردم دارند، در انتخابات شوراهای روستا ثبت نام کنند و از مسئولیت فرار نکنند.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: سند همکارى‌هاى راهبردى ۲۵ ساله جمهورى اسلامى ایران و جمهورى خلق چین، یک قرارداد یا توافقنامه نیست، صرفاً یک نقشه راه و چارچوب براى طراحى و ترسیم روابط دو کشور در بلند مدت است، لذا مطالبی که در فضای مجازی و رسانه های بیگانه درباره قرارداد های زیان بار با چین مطرح میشود، همگی کذب محض است.

وی افزود: از زاویه نگاه چینى‌ها این سند بسترى براى پیشبرد پروژه جاده ابریشم است و از زاویه نگاه ایرانیان، خنثى‌سازى تحریم در کوتاه‌ مدت و نگاه راهبردى به شرق، هدف اصلى است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری خاطر نشان کرد: سیاست قطعی جمهوری اسلامی در قضیه برجام، لغو کامل تحریم ها و راستی آزمایی است، هیچ اقدامی غیر از این، پذیرفتنی نیست.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه در پایان اظهار داشت: حمله به «کشتی ایرانیِ ساویز» در دریای سرخ را قاطعانه پاسخ خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا