فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه:

در ۶ ماهه اول سال تصادفات منجر به فوت نداشتیم/رضایتمندی مردم از طرح ارتقای امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه، در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص تصادفات منجر به فوتی ۲۰۰ درصد کاهش داشتیم که می توان گفت در ۶ ماهه اول سال تصادفات منجر به فوت نداشتیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرهنگ بهزاد عبدیان ، فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه، در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد ۶ ماهه این سازمان در مقایسه با ۶ ماهه مشابه سال گذشته گفت: در وقوع سرقت ها ۱۹ درصد کاهش، در کشف سرقت ها ۱۸ درصد افزایش، در دستگیری سارقین ۷۷ درصد افزایش، در کشف کالای قاچاق و احتکار ۱۴ درصد افزایش، در کشف مواد مخدر ۱۱۳ درصد افزایش، در وقوع نزاع و درگیری ۱۸ درصد کاهش داشتیم.

وی در ادامه در خصوص تصادفات در فیروزکوه اذعان داشت: در خصوص تصادفات منجر به فوتی ۲۰۰ درصد کاهش داشتیم که می توان گفت در ۶ ماهه اول سال تصادفات منجر به فوت نداشتیم؛ تصادفات جرحی ۴۵ درصد کاهش و تصادفات خسارتی ۸۳ درصد کاهش وجود داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه در ادامه در خصوص طرح ارتقای امنیت اجتماعی خاطر نشان کرد: با هماهنگی دادستانی و برخی دستگاه ها و با حضور شخص مقام قضائی در صحنه این طرح در حوزه هایی هم چون راهنمایی و رانندگی، مواد مخدر، درگیری و نزاع، سرقت، کشف اموال مسروقه، بازدید از اصناف و غیره اجرایی شد؛ بازخوردها نشان از رضایتمندی مردم از اجرای این طرح دارد.

سرهنگ عبدیان در خصوص خودروهای تغییر شکل یافته با تاکید بر این که تاکنون ۷ دستگاه خودروی تغییر شکل یافته از سطح شهرستان جمع آوری شده، بیان کرد: مصداق خودروی تغییر شکل یافته خواباندن کمک های خودرو، دودی کردن شیشه های ماشین به نحوی که داخل خودرو مشخص نباشد، جک گذاشتن، دستکاری چراغ ها و غیره است.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه هم چنین در خصوص مرکز پاسخگویی۱۱۰ اشاره داشت: در گذشته مرکز ۱۱۰ منطقه ای بود ولیکن زیرساخت های لازم در شهرستان وجود نداشت؛ اکنون این مرکز استانی عمل می کند و اطلاعات تماس ۱۱۰ تا به کلانتری شهرستان برسد زیر ۲ دقیقه زمان می برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا