دستگیری اعضای باند آدم ربایی در شهرستان فیروزکوه

دادستان شهرستان فیروزکوه استان تهران از دستگیری اعضای باند آدم ربایی که همگی از اتباع کشور خارجی بودند، خبر داد و گفت: آدم ربایان در قبال آزادی فرد ربوده شده ۱۵ میلیارد ریال طلب کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، توحید مظفری روز یکشنبه اظهار داشت: در پی شکایت شخصی مبنی بر ربوده شدن فرزند ۲۰ سال خود در یکی از روستاهای شهرستان فیروزکوه، شناسایی و دستگیری آدم ربایان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از صدور دستورات مقتضی، ماموران اداره آگاهی شهرستان فیروزکوه پس از بررسی و به کارگیری اقدامات فنی پلیسی و برگیری از منابع و مخبران محل اخفای متهمان را شناسایی و پس از عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: فرد ربوده شده در کمال صحت و سلامت به خانواده اش تحویل شد.

مظفری ادامه داد: آدم ربایان با فیلم برداری از فرد ربوده شده و ارسال آن به خانوادشان اعلام کردند که فرزندشان در یکی از کشورهای همسایه بوده و فقط در قبال ۱۵ میلیارد ریال فرزندشان را آزاد می‌‎کنند.

دادستان شهرستان فیروزکوه یادآور شد: متهمان پس از اعتراف به ۲ آدم ربایی به مراجع قضایی تحویل و پرونده جهت تکمیل تحقیقات و علت انگیزه آدم ربایان و احتمال کشف آدم ربایی‌های دیگر به شعبه اول بازپرسی دادسرای شهرستان فیروزکوه ارجاع شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا