حجت الاسلام حیدری:

دفاع از مظلوم از واضح ترین و بدیهی ترین اصول فطری و انسانی است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: هر قدمی در جهت دفاع از مظلومان و خشم کافران، نزد خداوند پاداش دارد؛ شوراهای روستا، در مدت مسئولیت چشم انداز پیشرفت و آبادانی روستا را ترسیم کنند؛ اداره کار و مسئولان ذیربط، به قرادادهای کارگری نظارت کنند تا حق کارگران ضایع نشود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در فیروزکوه، گفت: دفاع از مظلوم از واضح ترین و بدیهی ترین اصول فطری و انسانی است.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه افزود: اشغال فلسطین، یعنی ایجاد یک کانون ضد ایرانی و ضد بشری، در غرب آسیا؛ هرکس ذره ای ایران را دوست داشته باشد، باید مدافع مردم فلسطین و ضد اسرائیل باشد.

وی اذعان داشت: بر اساس روایت پیامبر، هرکس نسبت به امور مسلمین بی تفاوت باشد، مسلمان نیست.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: هر قدمی در جهت دفاع از مظلومان و خشم کافران، نزد خداوند پاداش دارد.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به نهم اردیبهشت ماه، روز شوراها، بیان داشت: شوراها باید زبان گویای مطالبات مردم باشند؛ شوراهای روستا، در مدت مسئولیت چشم انداز پیشرفت و آبادانی روستا را ترسیم کنند و با برنامه ریزی پیش روند.

وی اظهار داشت: حفظ هویت روستا و جلوگیری از تخریب زمینه‌‌های روستا لازم است؛ زمین سند هویت روستا است و فروش زمین برای ویلاسازی کاری اشتباه است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر، گفت: وقتی شخصیت بزرگ پیامبر، بر دستان کارگر بوسه می‌زند، یعنی تجلیل و حمایت از کارگر به طور واقعی لازم است.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: اداره کار و مسئولان ذیربط، به قرادادهای کارگری نظارت کنند تا حق کارگران ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا