فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه:

دفاع مقدس گنجینه‌ای برای تمام دوران‌ها است/ما هر چه داریم از دفاع مقدس است

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: راهبرد حضور حداکثری مردم در همه صحنه ها سبب شد در جنگ پیروز باشیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرهنگ پاسدار غلامعلی درویش متولی، فرمانده سپاه فیروزکوه در روز اول هفته دفاع مقدس گفت: پیشکسوتان عرصه جهاد، ایثارگری را در عرصه عمل نشان دادند؛ در جنگ تحمیلی استکبار شرق و غرب در مقابل انقلابی ایستادند که به تازگی به پیروزی رسید؛ صدام به پشتیبانی از استکبار غرب و شرق برنامه‌هایی برای فتح تهران داشت؛ این در حالی است که ۱۹ ماه از پیروزی انقلاب گذشته بود.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه در ادامه اذعان داشت: در آن زمان نیروهای نظامی کشور به درستی شکل نگرفته بود؛ درگیری های داخلی در کشور توسط منافقین و احزاب مختلف وجود داشت؛ حضور نیروهای مردمی در صحنه عمل جنگ را پیش برد؛ راهبرد حضور حداکثری مردم در همه صحنه ها سبب شد در جنگ پیروز باشیم.

سرهنگ درویش متولی هم چنین بیان داشت: شهدا جان خود را فدا کردند تا از انقلاب و ولایت دفاع کنند؛ مهم‌ترین عامل پیروزی در جنگ ولایت‌پذیری بود؛ ما هر چه داریم از دفاع مقدس است؛ گروه‌های مقاومت امروز برگرفته از همان آموزه های دفاع مقدس است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در همه عرصه‌ها اعم از جنگ سخت و جنگ نرم مقاومت کردیم و پیروز میدان بودیم؛ طبق گفته رهبری استقامت، مقاومت و تکیه بر داشته‌های خود سبب شد در مقابل جهان کفر در دفاع مقدس ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه فیروزکوه با اشاره به تفکر لیبرالی در کشور تصریح کرد: تفکرلیبرال باعث شده همچنان برخی راه سازش را پیش بگیرند؛ در حالی که تنها راه برای برون رفت از مشکلات کنونی کشور، استقامت و تکیه بر داشته‌های داخلی است.

سرهنگ پاسدار درویش متولی در پایان تاکید کرد: دفاع مقدس گنجینه ای برای تمام دوران‌ها است؛ قطعا روحیه مقاومت است که می‌تواند ما را به پیروزی برساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا