نماینده مردم دماوند و فیروزکوه؛

دولت آینده در سیاستگذاری و انتصابات دچار خطا نشود

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه از رییس جمهوری منتخب کشور خواست همکارانش را از افراد تحصیل کرده و خوشنام برگزیند تا دولت آینده در سیاستگذاری‌ها دچار خطا نشود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از ایرنا، «سید احمد رسولی نژاد» در صحن علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود با تبریک به آیت الله رییسی به عنوان سیزدهمین رییس جمهوری منتخب ایران گفت:‌ باید از این فرصت کم نظیر برای ساختن کشور و برقراری عدالت، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی استفاده کرد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه با توصیه به رییس جمهور منتخب مبنی بر اینکه گلایه‌ها و مطالبات مردم و نظرات کارشناسی افراد دانا و باتجربه شنیده و جدی گرفته شود،‌ گفت: مشکلات مردم به علت دشمنی‌های بیرونی، بی‌تدبیری‌ها و خیانت‌های داخلی بسیار زیاد و متنوع است اما خوشبختانه رییس جمهوری منتخب فردی درد شناس است و انشاالله با برگزیدگان همکاران کاربلد، مخلص، پرتلاش و ناکام گذاشتن عناصر فرصت‌طلب، سبب کاستن از دردها و رنج‌های مردم خواهدشد.

وی با بیان اینکه آیت الله ابراهیم رییسی همکارانش را از افراد تحصیل کرده و خوشنام برگزیند، گفت: روحیه جوان، مومن و انقلابی که دارای پاکدستی هستند از مهمترین معیارها برای مسوولان دولت آینده است.

رسولی نژاد با بیان اینکه مجلس از سیاست‌ها و برنامه‌های دولت آیت الله رییسی برای رفع مشکلات اساسی کشور و کاهش رنج‌های مردم حمایت خواهد کرد، گفت: البته درباره عملکرد اجرایی دولت، نظارت جدی خواهیم داشت و در مسیر خدمت گذاری به دولت سیزدهم گام برمی‌داریم.

وی با تاکید بر اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب و دیدگاه‌های رییس جمهور منتخب، برخورداری از امنیت و معیشت و برخورداری از کشوری مقتدر حق همه مردم است، خاطرنشان کرد: دشمنان ایران و اسلام فهمیدند که دوره جدیدی از همگرایی با محوریت ایران و همسایگانش آغاز شده و باید دولت آینده دقت کند در سیاست‌گذاری و انتصابات دچار خطا نشود و همکاری‌های بین المللی بر اساس عدالت و احترام متقابل پیگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا