رئیس اتاق اصناف شهرستان فیروزکوه:

دولت قبل از اعلام تعطیلی اصناف باید به فکر معیشت باشد

رئیس اتاق اصناف شهرستان فیروزکوه گفت: آیا دولت برای معیشت و امرار معاش و پرداخت اجاره‌بها و حق بیمه، آب، گاز، برق و مالیات و حقوق کارگران صنوف برنامه‌ای اندیشیده است؟

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید محمد کیا، رئیس اتاق اصناف شهرستان فیروزکوه، با اشاره به اعمال تعطیلی و محدودیت‌ها برای صنوف شهرستان اظهار داشت: اینکه در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا تصمیم به محدودیت و تعطیلی صنوف گرفته شد را قبول داریم اما آیا دولت برای معیشت و امرار معاش و پرداخت اجاره‌بها و حق بیمه، آب، گاز، برق و مالیات و حقوق کارگران صنوف برنامه‌ای اندیشیده است؟

وی در ادامه تصریح کرد: اگر اداره یا سازمانی تعطیل شود حقوق کارکنان پرداخت می‌شود؛ این درحالی است که دغدغه اصلی جامعه صنفی که برای همکاری با ستاد ملی مقابله با کرونا مجبور به تعطیلی هستند، معیشت است؛ قابل ذکر است اصناف از حمایت جدی در این زمینه نیز برخوردار نیستند.

رئیس اتاق اصناف فیروزکوه در پایان خاطر نشان کرد: بهتر است دولت قبل از اقدام به تعطیلی صنوف، تدبیری می اندیشید که صنوف بابت امرار معاش و تامین هزینه‌های سنگین اجاره بها نگران هستند؛ بنده نگران اصناف شهرستان فیروزکوه هستم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا