دیدار با خانواده شهدا و جانبازان روستای مهاباد از توابع شهرستان فیروزکوه

مسئولین شهرستان فیروزکوه، با تعدادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران روستای مهاباد دیدار و از آن ها قدردانی نمودند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه، حجت الاسلام والمسلمین حیدری، امام جمعه شهرستان، به اتفاق غلامرضا نیکدل، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امیر مسعود محمدی ازجانبازان فعال فرهنگی روستای مهاباد با تعدادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران روستای مهاباد دیدار و قدردانی نمودند.

ابوالقاسم مهری در این دیدارها با تبریک فرارسیدن ایام شعبانیه بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

فرماندار فیروزکوه خاطرنشان کرد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان، یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و ارج نهادن به شاهکارهای عظیم و ماندگار والدین و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

در ادامه غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی است و با این دیار ها و زنده نگهداشتن یاد شهدا، باید بر رواج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در میان قشر جوان تاکید کرد.

نیکدل با بیان‌ اینکه پایبندی به راه شهدا و قدم گذاشتن در این مسیر باید در راس امور قرار گیرد، گفت: ارج نهادن به این بزرگواران و خانواده‌هایشان، موجب رشد روزافزون فرهنگ تلاش، ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

گفتنی است در این دیدار با پدر گرامی شهید امیرشیرزاد سیلاخوری که پدر خانم شهید خلبان احمد کشوری می‌باشند دیدار شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا