دیدار صمیمی امام جمعه و فرماندار شهرستان فیروزکوه با جمعی از جانبازان

در آستانه فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز تعدادی از جانبازان با امام جمعه فیروزکوه و فرماندار شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، در آستانه فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز تعدادی از جانبازان با حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه فیروزکوه و ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز گفت: امنیت و آرامش در کشور ما مدیون خون شهداء و صبر و تحمل جانبازان است.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه افزود: جانبازان با بصیرت و ثبات قدم، آگاهانه در راه روشن انقلاب و دفاع مقدس گام نهادند و برای کشور افتخار آفریدند و اقتدار و نقش آفرینی نظام اسلامی در منطقه به برکت ایثارگری های این عزیزان است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اظهار داشت: جانبازان، سند حقانیت نظام جمهوری اسلامی و مایه برکت کشور هستند که امنیت امروز کشور مدیون رشادت های آنان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.

در ادامه ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز جانباز اظهار داشت: جانبازان و همه کسانی که در راه دفاع از دین و وطن از خودگذشتگی کردند، اجر بزرگی نزد خداوند دارند. خدا بالاترین مقام و عزت را نصیب جانبازان و شهدا و خانواده‌های گرامی‌ آنان کرده است.

فرماندار فیروزکوه روحیه بالای جانبازان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این روحیه برای همه ما درس و نشان‌دهنده مسیر مستقیم است و همواره خود را نیازمند دعای شما عزیزان می‌دانیم.

وی در ادامه افزود: دیدار با شما همیشه روحیه بخش است، انرژی می‌گیریم و احترام جامعه نسبت به ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس، نشان می‌دهد که ملت ایران زنده و قوی است؛ پای عهد و آرمان خود ایستاده و به ارزش‌های مکتبی پایبند است.

در حاشیه این مراسم غلامرضا نیکدل، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: خداوند رحمان جانبازان را به روی زمین حجت صبر و استقامت و ایثارخود برای مردم قرار داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا