دیدار معاون مدیر عامل بانک ملی کشور با فرماندار فیروزکوه

معاون مدیر عامل بانک ملی کشور با حضور در محل فرمانداری فیزوزکوه با فرماندار و رئیس دادگستری شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حسن مونسان معاون مدیر عامل بانک ملی کشور با حضور در محل فرمانداری فیزوزکوه با ابوالقاسم مهری فرماندار و درزی رئیس دادگستری شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در این دیدار با اشاره به اینکه در شعار سال مانع زدایی و پشتیبانی مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: بانک ملی با سابقه ترین بانک کشور همواره در جهت رونق تولید و اشتغال پیشگام بوده و قطعا در سال جاری نیز بیش از گذشته در این راستا گام خواهد برداشت که نمونه بارز آن، حضور میدانی مدیران ارشد کشوری این بانک در مناطق مختلف کشور از جمله شهرستان فیروزکوه با هدف رفع موانع تولید است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در ادامه افزود: قطعا با اهتمام مدیران بانک ملی در راستای تحقق رفع موانع و پشتیبانی از تولید در سال جاری همچون گذشته با نگاه ویژه به امر تولید و اشتغال، در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی زمینه ساز شتاب بخشی در رشد اقتصادی، توانمند سازی تولید کنندگان ‌و کارآفرینان با هدف تحقق شعار سال هستند.

وی وضعیت شعب بانک ها در شهرستان را در گرو مدیریت و توانمندی مدیران دانست و خاطرنشان کرد: مدیران بانک ها در شهرستان با ابتکار عمل می توانند با تشویق صنعتگران و فعالین اقتصادی به سرمایه گذاری در شعب شهرستان منابع پولی بالا را در حوزه های تولیدی و اقتصادی جذب شعب شهرستان کنند و موجب ارتقا و ثبات شعبه شوندکه این امر مستلزم آن است تا در این خصوص مدیران بانکی بصورت میدانی پای کار باشند.

حسن مونسان معاون مدیرعامل بانک ملی کشور نیز سیاست های تدوین شده سال جاری بانک ملی را براساس شعار سال عنوان کرد و گفت: رویکرد بانک ملی هدایت منابع به قسمت تولید با هدف جلوگیری از واسطه گری و دلال بازی است.

وی اولویت بانک ملی را سرمایه گذاری در حوزه صنعت و کشاورزی و مسکن دانست و اذعان داشت: علاوه بر این حمایت از شرکت های دانش بنیان، همچنین حوزه سلامت و شرکت های صادرات محور از جمله برنامه های کلان اقتصادی بانک ملی ایران است.

مونسان ادامه داد: ظرفیت خوبی در شهرستان فیروزکوه وجود دارد و با توجه به شعار سال و پشتیبانی از تولید این بانک آمادگی هرگونه کمک در راستای راه اندازی واحدهایی راکد و توسعه واحدهای صنعتی و کشاورزی و دامی در این شهرستان را دارد.

وی با بیان اینکه در همین راستا ۵۰ درصد منابع مالی بانک در حوزه تولید در شهرستان فیزوزکوه در سال جاری به بخش کشاورزی اختصاص پیدا خواهد کرد تاکید کرد: همکاری مدیران حوزه های بانک ملی با فرمانداران و مدیران دستگاه ها باید پررنگ تر شود و به همین منظور حضور روئسای حوزه های بانک ملی در شورای اداری شهرستان ها الزامی است.

گفتنی است در پایان این دیدار از یک واحد مرغداری نیمه کاره نیز با حضور فرماندار و معاون مدیر عامل بانک ملی کشور بازدید بعمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا