رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان فیروزکوه معرفی شد

در مراسمی با حضور مهدی اکبری زاده رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران ، با تقدیر و تکریم از مجید رضوانی ، محمدرضا عمو زاده ، بعنوان مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان فیروزکوه معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، این مراسم با حضورمهدی اکبری زاده رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران  – حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری آفرینش برگزار شد.

به همین گزارش ابتدا اکبری زاده گفت: مهم‌ترین کار ما، حفظ شان پیشکسوتان و هنرمندان و این گنجینه هنر ایران است و استفاده از نظرات و مشاوره که بزرگترین هزینه هاست است از نسل جدید و پیشکوست می توان به نتایج خوبی رسید.

وی افزود:‌  انجمن هنرهای نمایشی استعدادهای تئاتر و مشکلات و کمبودها را بررسی کند و از ایده و کمک هنرمندان در انجمن استفاده نماید.

در ادامه  از عملکرد خوب مجید رضوانی مسئول اسبق انجمن هنرهای نمایشی شهرستان فیروزکوه بخصوص فعالیت در زمان سخت کرونا تشکر نمود.

سپس سید حسن حسینی رئیس داره ضمن خیر مقدم از نماینده استان خواست تا نگاه ویژه ای به شهرستانها داشته باشند بخصوص فیروزکوه که دورترین شهرستان است و از امکات پایتخت دور است وی در ادامه از زحمات خوب مجید رضوانی در دوره مسئولیت انجمن تشکر نمود.

در پایان این مراسم، ، طی حکمی از سوی امیر حسین شفیعی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان تهران محمد رضا عمو زاده بعنوان مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان فیروزکوه انتخاب شد.

نشان مدالیون از سوی انجمن هنرهای نمایشی به مجید رضوانی اهداء شد و همچنین از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به رسم یادبود از وی تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا