رایزنی شهردار فیروزکوه جهت رفع مشکل محدوده خط مثلث راه آهن

شهردار فیروزکوه در دیدار با مدیرکل راه آهن شمال کشور خواستار مساعدت آن سازمان جهت رفع مشکل اداری با هدف استفاده و تردد همسطح در محدوده خط مثلث راه آهن برای بازگشایی معبر ۱۸ متری شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، شهردار فیروزکوه در دیدار با مدیرکل راه آهن شمال کشور خواستار مساعدت آن سازمان جهت رفع مشکل اداری با هدف استفاده و تردد همسطح در محدوده خط مثلث راه آهن برای بازگشایی معبر ۱۸ متری شد.

خط مثلث راه آهن در مسیر معبر ۱۸ متری قرار داشته و املاک طرفین محدوده مورد نظر توسط شهرداری تملک و بازگشایی شده و محدوده راه آهن نیز نیازمند توافق و اخذ مجوز از راه آهن شمال داشت که مجوزات قانونی در سال ۹۷ و دوره مدیریتی مهندس گران پاشا (مدیرکل قبلی راه آهن شمال کشور) اخذ گردید.

در توافق اولیه مقرر شده بود شهرداری نسبت به احداث زیرگذر در این محدوده اقدام نماید و قرارداد مربوطه هم منعقد گردید اما با توجه به مشکلات مالی شهرداری در تحقق منابع لازم برای اجرای پروژه، اجرای زیرگذر متوقف شد.

دیدار با مدیرکل راه آهن شمال کشور نیز با هدف اخذ موافقت راه آهن شمال کشور به منظور استفاده و تردد همسطح از خط مثلث صورت گرفت و مقرر شد شهرداری درخواست مدنظر خود به همراه پیشنهادات اجرایی را به راه آهن شمال ارسال نماید تا با نظر مساعد مدیرکل مجوزات لازم اخذ گردیده و به شهرداری فیروزکوه جهت تسریع در اتمام عملیات اجرایی بازگشایی معبر ۱۸ متری، ارسال گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا