رودخانه نمرود قربانی گرفت/ غرق شدن جوان ۲۲ ساله فیروزکوهی

عصر روز گذشته جوان ۲۲ ساله‌ فیروزکوهی در حین شنا در بالادست رودخانه نمرود شهرستان فیروزکوه ناپدید شد که در نهایت با تلاش غواصان جسد وی صبح امروز پیدا شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، عصر روز گذشته جوان ۲۲ ساله‌ فیروزکوهی در حین شنا در بالادست رودخانه نمرود شهرستان فیروزکوه ناپدید شد.

بلافاصله اقدامات اولیه برای نجات این فرد توسط آتش‌نشانان و عوامل امدادی شهرستان آغاز شد که متاسفانه به علت شدت و عمق زیاد آب و از طرفی تاریک شدن هوا امکان جستجوی بیشتر میسر نشد.

عملیات جستجو برای یافتن این فرد امروز با اعزام غواصان زبده به این منطقه آغاز شد که در نهایت با تلاش غواصان جسد غریق فیروزکوهی در این منطقه پیدا شد.

مهدی یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه در این خصوص گفت: جسد جوان (پسر) ۲۲ ساله که ساعت ۱۷ عصر گذشته در رودخانه نمرود ناپدید شد، نهایتاً با تلاش غواصان حوالی ساعت ۸ صبح امروز پیدا شد.

وی خاطر نشان کرد: غریق مذکور (پوریا ایزد پناه) از اهالی شهرستان فیروزکوه بود که در حین شنا کردن در رودخانه نمرود غرق می شود؛ پس از اعلام گزارش مردمی بلافاصله اقدامات اولیه برای نجات این فرد توسط عوامل امدادی مستقر در منطقه آغاز شده بود که متاسفانه با تاریک شدن هوا امکان جستجوی بیشتر میسر نبود و به امروز موکول شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا