نیکدل:

روز سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام گرفته است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه گفت: به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگری شهرستانهای استان تهران به دیدار جانباز عملیات بیت المقدس رفتیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، غلامرضا نیکدل در حاشیه دیدار با جانباز دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: همه ما مدیون فداکاری های ارزشمند شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع هستیم و اگر فداکاری و رشادت شهدا و جانبازان نبود ما امروز این امنیت و آرامش را نداشتیم.

وی در ادامه افزود: روز سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام گرفته است و به مناسبت این روز با حضور مهرداد حسنجانی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران به دیدار محمد رضا آهنگر جانباز سرفرار فیروزکوهی ساکن تهران رفتیم و در این دیدار از ایثار و شهامت این ایثارگر تجلیل شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه همچنین خاطرنشان کرد: خانواده معظم شاهد و ایثارگر در ۵۳ روستای شهرستان فیروز کوه سکونت دارند که بیشترین خانواده ها در روستای لزور ساکن هستند و تعداد زیادی از شهدا در بهشت سجاد شهرستان آرمیدند که در طی ۱۸ ماه گذشته ۱۴ پدر و مادر شهید و ۲ آزاده و جانباز آسمانی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا