رونمایی از کتاب تحلیل فرمالیستی اشعار منوچهر آتشی در فیروزکوه

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه از رونمایی کتاب تحلیل فرمالیستی اشعار منوچهر آتشی در فیروزکوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید حسن حسینی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه، در خصوص رونمایی از این کتاب تصریح کرد: این رونمایی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فیروزکوه و با مشارکت و سخنرانی جمعی از شاعران و نویسندگان به صورت مجازی برگزار شد.

حسینی در ادامه افزود: این مراسم در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت مجازی برگزار شده است.

شهرام درویش دبیر انجمن ادبی امیری فیروزکوه در خصوص کتاب تحلیل فرمالیستی اشعار منوچهر آتشی اظهار داشت: این کتاب به شکلی بسیار منسجم و تخصصی به نقد فرمالیستی دو اثر منوچهر آتشی پرداخته و در نوع خود بدیع و نو است و نویسنده با دقت نظر و صبوری توانسته با عینی کردن نظریه ها تکلیف مخاطب را روشن کند.

نواک از شاعران صاحب تالیف در این مراسم با تشریح ساختار کتاب از روشمندی نویسنده سخن گفته و اذعان داشت: تحلیل فرم به گونه ای دقیق و تفکیک مفهوم آن با شکل و ساختار و بازگویی عناصر فرمالیسم بسیار راهگشای این نقد ادبیست و شاهد مثال های کتاب نیز در درک هر چه بهتر مفهوم فرمالیسم کمک شایانی کرده است؛ این کتاب می تواند الگوی خوبی برای منتقدان عرصه نقد ادبی به خصوص دانشجویان ادبیات و شاعران باشد.

گفتنی است این کتاب اثر سید حسن حسینی هرانده از مجموعه غزل غزل های سورنا می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا