نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:

رژیم صهیونیستی و آمریکا، مغز متفکر فتنه‌ها هستند

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مغز متفکر همه این فتنه‌ها رژیم صهیونیستی و آمریکا است؛ همین بیانیه‌ای که به اصلاح داعش در جنایت کرمان داده است ردپای رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکا قابل مشاهده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید احمد رسولی‌نژاد در سخنرانی پیش‌از خطبه های نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته شهرستان فیروزکوه، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهای این هفته سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، روز زن بود؛ احادیث و روایات بسیاری هست که نشان‌از عمق محبت رسول الله (ص) به حضرت زهرا (س) دارد؛ کسانی که مدافع حقوق مظلومان هستند از ایشان الگو می‌گیرند، چون یکی از ویژگی‌های حضرت زهرا (س) دفاع از مظلوم بود.

وی در مقام زن با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اشاره کرد: حضور بیش‌تر زنان در فعالیت‌های اجتماعی و مسئولیت‌ها مورد تأکید رهبری است.

رسولی‌نژاد همچنین با تأکید بر چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم نه‌تنها الگوی مناسبی برای مدافعان حرم و رزمندگان است، بلکه الگوی مناسبی برای سیاسیون می‌باشد؛ نحوه اطاعت از مقام ولایت توسط حاج قاسم درسی برای سیاسیون و جناح‌های سیاسی است؛ به‌دنبال چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شاهد بودیم در چند روز اخیر حملات زنجیره‌ای توسط جنایت‌کاران زنجیره‌ای در جای‌جای خاورمیانه اتفاق افتاد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه خاطرنشان کرد: ابتدا به مقر حزب‌الله در لبنان حمله می‌شود، سپس به حماس و چند تن از فرماندهان و نیروهای حماس به شهادت می‌رسند؛ حمله به نیروهای بسیج عراق(حشدالشعبی) انجام می‌شود؛ علیرغم همه تعهداتی که آمریکا داده بود این حملات انجام شد که بارها تأکید شده بود که بر این پیمان‌ها نباید دل بست و به آن نباید اعتماد کرد؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی پیمان‌شکن هستند.

وی ادامه داد: آخرین موردی که شاهد آن بودیم فاجعه‌ای است که در کرمان در نزدیکی مزار شریف شهید حاج قاسم سلیمانی رقم خورد و شباهت زیادی بین جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و این جنایت بمب گذاری وجود دارد؛ ترکیب شهدا در هر دو جنایت مردم عادی هستند؛ تعداد دانش‌آموزان و بانوان شهید در هر دو جنایت بالاست.

رسولی‌نژاد تأکید کرد: گروه تکفیری داعش با تأخیر ۳۰ ساعته مسئولیت این عملیات را پذیرفت؛ ارتباط بین جریان فتنه در داخل از زمان منافقین تا زمان حال که فتنه های ۷۸ و ۸۸ را براه انداختند، پابرجاست.

وی افزود: در استمرار این فتنه‌ها سازمان سیا برنامه‌ریزی کرده بود هر ده سال یکبار یک فتنه در کشور رقم بزند اما فاصله این فتنه‌ها کمتر شد، چند نکته مهم در این امر وجود دارد؛ کسانی که مسئولیت‌های مهمی در حاکمیت داشتند، به عنان‌بخشی از حاکمیت که در دنیا سابقه ندارد، از قطار انقلاب جدا شدند.

رسولی‌نژاد در تکمیل صحبت‌های خود مطرح نمود: آن دسته افراد غیر از جبهه انقلاب که هنوز دل در گرو انقلاب و نظام دارند، بدانند آمریکایی‌ها اگر اختلاف سلیقه داشته باشند اما در منافع ملی خود و در عبور از خطوط قرمز مراقب هستند و میان خود بحث و جدل دارند اما وقتی بحث منافع ملی آمریکا و رژیم صهیونیستی شود با هم متحد بوده و از رژیم صهیونیستی به شدت حمایت خواهند کرد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کشور ما کسانی که در حاکمیت حاضر بودند، قریب به ۴۰ سال مسئولیت داشته و امروز در برابر نظام ایستادند! در فتنه ۷۸ وقتی جمعیت آشوب‌گر در مقابل وزارت کشور رفتند، معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات گفت اشتباه آمدید و چرا به اینجا سنگ پرتاب می‌کنید؟ ما یعنی دولت اصلاحات با شما هستیم؛ آشوب‌گران را به سمت دفتر مقام معظم رهبری هدایت کردند و این افراد امروز تمام قد مقابل نظام ایستاده‌اند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: حضور ۸۵ درصدی در انتخابات سال ۸۸ بی‌سابقه بود و به‌جای جشن گرفتن برای پیروزی نظام جریانی به فاصله کوتاهی فتنه‌ای را براه انداختند؛ در زمان تبلیغات جرقه‌هایی از فتنه را دیده بودیم، این‌ها خود را برای فتنه‌گری آماده کرده بودند و ۱۱ میلیون رأی اختلاف مگر امکان تقلب داشت؟ رمز فتنه آن سال تقلب در انتخابات بود و این آغازی برای براندازی نظام بود.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه با اشاره به اینکه به نقش زنان در جامعه ایمان داریم، تأکید کرد: زنان ما الگویی به نام حضرت زهرا (س) دارند که جان خود را برای ولی داد؛ داستان مسلم در کوفه را می‌دانید که زنان دست یاران مسلم را گرفتند تا جلوی همراهی با مسلم را بگیرند و مسلم تنها ماند؛ ادامه‌دهنده راه آن‌ها زنانی همچون عفت مرعشی است که امر ولی را در اقدامات خود بر روی زمین می‌گذارند؛ هر کسی و در هر جایگاهی باید مراقب باشد تاریخ را تکرار نکنند.

رسولی‌نژاد ادامه داد: در فتنه ۸۸ چند ماه خسارت چند میلیادری به کشور وارد کردند، درست در زمانی که کشور در حال اوج گرفتن بود و مغز متفکر همه این فتنه‌ها رژیم صهیونیستی و آمریکا است؛ در همین بیانیه‌ای که به اصطلاح داعش در جنایت کرمان داده است ردپای رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکا قابل مشاهده است؛ نوع ادبیاتی که در بیانیه داعش وجود دارد ادبیات صهیونیستی‌ها است.

وی افزود: نوع بمب استفاده شده در این جنایت خاص بود تا بتوانند کشته‌های زیادی بگیرند، قلب مردم از این جنایت جریحه‌دار است و قطعاً مجلس و کمیسیون امنیت ملی در این امر ورود خواهد کرد؛ ابعاد مختلف در این جنایت باید بررسی شود، وقتی اجتماع بزرگی را در پیش دارید قطعاً در استان کرمان آمادگی لازم برای برگزاری مراسم را دارند، در این اجتماع‌ها که پیش‌بینی می‌شود جمعیت زیادی حضور خواهند داشت، تدابیر ویژه دیده می‌شود و آمادگی باید بیش‌از این باشد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در پایان گفت: باید ابعاد این جنایت در مجلس شورای اسلامی بررسی شود، امیدواریم این حوادث تکرار نشود گرچه درب شهادت باز است و خاطرات برخی افراد را مرور می‌کنید نشان می‌دهد عده‌ای از این‌ها عاشقانه پای نظام و رهبری و حاج قاسم هستند؛ باید قدر مردم باصفا و ولایت‌پذیر و پیروان ولایت تا پای جان را بدانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا