وزیر نیرو:

سد «نمرود» فیروزکوه پس از رفع مشکل تملک اراضی به بهره برداری می‌رسد

وزیر نیرو گفت: سد نمرود در شهرستان فیروزکوه پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و تا حدود زیادی تکمیل شده که پس از رفع مشکل تملک اراضی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو امروز در حاشیه بازدید خود از پست ۶۳ ولت شهرک صنعتی شماره ۲ فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتباراتی برای رفع مشکل تملک های سد نمرود پیش بینی شده که با ترزیق کامل اعتبارات مشکل تملک ها بر طرف و دریاچه آبگیری و سد به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: اعتبارات لازم در بودجه ها پیش بینی شده که با تخصیص آنها مشکل تملک اراضی مرتفع خواهد شد.

وزیر نیرو بیان کرد: بنا بر حکم آیت الله رئیسی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شرق استان انتخاب شدم و تاکنون جلسات خوبی برگزار شده و تصمیمات خوبی اتخاذ شده است. از طرح ها بازدید و برای رسیدگی به مسائل، جلساتی با مدیران برگزار می کنیم.

محرابیان با اشاره به بازدید خود از پست برق، توضیح داد: پست برق ۶۳ ولت با اهمیت برای بخش صنعت شهرستان فیروز کوه در شهرک صنعتی شماره ۲ به مرحله نصب رسیده و هر چه سریعتر به شبکه متصل می شود و صنعتگران و مردم می توانند از این پست استفاده کنند.

وی افزود: برای این شهرستان طرح های خوبی در حوزه های مختلف پیش بینی شده است. در حوزه های آب و برق در شورای اداری شهرستان تصمیماتی اتخاذ شده که جزئیات را به استحضار می رسانیم.

وزیر نیرو گفت: شهرستان فیروزکوه یکی از شهرستانهایی است که در بخش صنعت در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته ظرفیت های خوبی ایجاد شده و کارخانجات خوبی دارد.

محرابیان افزود: سرمایه گذاران به استقرار صنایع در این ناحیه توجه ویژه کردند و در این راستا از سرمایه گذاران دعوت می کنیم از این ظرفیت بسیار خوب در نزدیکی پایتخت با زیرساختهای مناسب استفاده کنند و بتوانند صنایع را در این منطقه مستقر و موجبات رشد اقتصادی، اشتغال و ارزش افزوده منطقه را فراهم کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای کاهش قطعی برق، اظهار داشت: از زمان استقرار دولت مهم ترین برنامه ما این بود که در بخش برق بتوانیم کار را پیش ببریم که مردم در تابستان که اوج مصرف برق هست مشکل کمتری داشته باشند.

وزیر نیرو گفت: در بخش های مختلف در حوزه توسعه زیر ساخت ها و نیروگاه‌ها، ایجاد ظرفیتهای جدید ،تعمیرات نیروگاههای موجود و استفاده از تمام ظرفیتهای انواع نیروگاه که در کشور داریم برنامه ریزی شده و با تلاش صنعتگران در بخش برق طرح ها به خوبی پیش می رود. با همکاری مردم تا امروز از مشکلات عبور کردیم و اگر صرفه جویی را سر لوحه قرار بدهیم می توانیم از این مرحله با کمترین مشکل گذر کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا