سرپرست اداره آموزش و پرورش فیروزکوه عنوان کرد:

سواد؛ ابزار مهمی برای محو فقر و گسترش فرصت های یادگیری

سرپرست اداره آموزش و پرورش فیروزکوه گفت: جامعه ای سعادتمند است که به سلاح علم و ایمان مجهز باشد؛ دین بدون علم، ملعبه دست منافقان زیرک و علم بدون دین، همواره در انحراف بوده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، فاطمه سیر، سرپرست اداره آموزش و پرورش فیروزکوه در پیامی به مناسبت ۱۷ شهریور روز جهانی مبارزه با بی سوادی گفت: جامعه ای سعادتمند است که به سلاح علم و ایمان مجهز باشد؛ دین بدون علم، ملعبه دست منافقان زیرک و علم بدون دین، همواره در انحراف بوده است؛ بنابراین وظیفه مربیان آن است که این دو بال را به طور موزون و هماهنگ در سوادآموزان تقویت کنند، تا از این طریق بتوانیم جامعه متعادل و سعادتمندی داشته باشیم.

سرپرست اداره آموزش و پرورش فیروزکوه در ادامه خاطر نشان کرد: سواد، ابـزار اصلـی‎ تـوسعـه ‎اقتـصادی، ‎اجـتمـاعـی ‎و حفاظت ‌‎از محیط‌‌ زیسـت و همچنین ابزار مـهمــی ‎بـرای‎ محـو فقـر و گسـتـرش ‎فـرصـت‌‎هـای یادگیری است.

سیر در پایان تاکید کرد: لذا به همین مناسبت اینجانب ضمن تبریک این روز، از تمامی همکاران و بخصوص کارشناس نهضت و سوادآموزی اداره آ. پ قدردانی نموده و توفیقات روز افزون و سلامتی این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا