فرماندار فیروز کوه:

سیل امروز خسارت کمتری زده است

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه شدت سیلاب ساعات پیش در این منطقه از سیل پیشین کمتر است، گفت: خسارت کمتری وارد شده و در حد آبگرفتگی است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمد حیدری منش روز چهارشنبه با اشاره به وضعیت شهرستان فیروز کوه پس از وقوع سیل ساعات پیش، توضیح داد: در سیلاب پیشین کوه ریزش کرد و خسارات فراوانی وارد شد، اما شدت سیلاب اخیر نسبت به سیل قبلی، کمتر بود و در حال ارزیابی خسارات سیل هستیم.

وی با بیان اینکه از شب گذشته هشدار وقوع سیلاب را به شهروندان داده بودیم، اظهار داشت: سیل منطقه تنگه واشی، روستاهای نام آور، بادرود، طرود و کمند حجم زیادی داشت و در شهر فیروز کوه هم محدوده جاده قدیم مازندران درگیر سیل شده است.

فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: پیش از وقوع سیل بر اساس تصمیم مدیریت ستاد بحران، ورود گردشگران به مناطق گردشگری شهرستان به ویژه تنگه واشی از پنجم تا بیستم مرداد ممنوع اعلام شده بود و احتمال حضور گردشگران در منطقه بسیار کم است.

حیدری منش ادامه داد: پایگاه محیط بانی در محدوده تنگه واشی مستقر است و سه تیم ارزیاب از هلال احمر استان برای بررسی وضعیت به فیروز کوه اعزام شدند.

وی افزود:  در حال حاضر همه عوامل ستاد بحران شهرستان در حال  کمک رسانی به مردم هستند و شرایط به گونه ای مدیریت می شود که از التهابات جاری ناشی از جاری شدن سیلاب کاسته شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: در روستای نام آور قطعی برق را داریم که عوامل امدادی اداره برق فیروزکوه برای رفع مشکل اعزام شدند و سیل به یک مزرعه پرورش ماهی در جاده قدیم فیروز کوه آسیب جدی وارد کرده است  در برخی از روستاها آبگرفتگی منازل گزارش شده  و چند خودرو نیز آسیب دیده است.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا