معاون عمرانی فرماندار فیروزکوه:

شهروندان فیروزکوه از سازه‌های نیمه‌کاره به دلیل وزش باد شدید فاصله بگیرند

معاون عمرانی فرماندار فیروزکوه گفت: هشدار نارنجی وقوع سیلاب و وزش باد شدید توسط اداره هواشناسی در فیروزکوه اعلام شده و به شهروندان توصیه می شود از سازه‌های نیمه‌کاره فاصله بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، حیدرقلی قاسم زاده روز چهاشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش باران، رعد و برق، وزش باد خیلی شدید و خیزش گرد و خاک در استان تهران و شهرستان فیروزکوه خبر داد اعلام شده و این مخاطره تا پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه در استان به ویژه در شمال فیروزکوه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: شهروندان از حضور افراد در مناطق مرتفع، دکل‌ها پرهیز کنند و درخواست و انتظار داریم که شهروندان نسبت به مستحکم سازی تابلوهای تبلیغاتی برای پیشگیری از خطرات احتمالی پرتاب شدن آقدام کنند.

معاون عمرانی فرماندار فیروز کوه با اشاره به لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید و اختلال در تردد و احتمال آب گرفتگی و جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها نیز هشدار داد و بیان کرد:با توجه به احتمال ریزش سنگ در گردنه‌ها و جاده‌ ها رانندگان در تردد در این مسیرها احتیاط لازم را داشته باشند.

قاسم زاده گفت: با توجه به هشدار نارنجی صادر شده آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی الزامی است و مدیریت بحران در حالت آماده‌باش خواهد بود.

شهرستان فیروزکوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا