امام جمعه فیروزکوه:

شهید سلیمانی،‌ نقش بی نظیر و محوری در تقویت مقاومت فلسطین داشت

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: شهید سلیمانی،‌ نقش بی نظیر و محوری در تقویت مقاومت فلسطین داشت، سزاوار است ایشان را «شهید قدس» نامید؛ روز جهانی قدس، فرصت خوبی است تا با وحدت مسلمانان و همه آزادی‌خواهان جهان و با بهره‌برداری از شکاف‌ها و چالش‌های درونی و بیرونی رژیم صهیونیستی، این غده سرطانی هرچه زودتر از صفحه روزگار محو گردد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه درباره شرایط امروز جبهه مقاومت در فلسطین، گفت: امروز جبهه مقاومت به لطف انقلاب اسلامی ایران و به مدد آزادی‌خواهان جهان قدرتمندتر از گذشته، با کمال عزّت و اقتدار، در حال نبرد با استکبار است و دشمن غاصب را روز به روز ناتوان‌تر و زبون‌تر کرده است.

وی در ادامه بیان داشت: امروز رژیم صهیونیستی با چالش‌های زیادی در زمینه مسائل داخلی روبه‌رو است، به طوری که در درون مرزهای غیرقانونی خود که به زور آنها را اشغال کرده از مشروعیت برخوردار نیست و سرمایه اجتماعی خود را از دست داده است و حتی صهیونیست‌ها نیز علیه آن دست به اعتراض می‌زنند.

حجت الاسلام حیدری افزود: از سوی دیگر، با افزایش عملیات های ضدصهیونیستی در داخل سرزمین های اشغالی، رژیم صهیونیستی روز به روز ضعیف تر از گذشته میشود.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویت مقاومت فلسطین، اذعان داشت: شهید سلیمانی،‌ نقش بی نظیر و محوری در تقویت مقاومت فلسطین داشت؛ تجهیز نیروهای مقاومت، ارسال سلاح و انواع موشک‌ها از جمله موشک فجر به غزه و آموزش نیروها، از اقدامات بارز ایشان بود که موجب ناکامی نقشه های پلید صهیونیست ها شد و سزاوار است ایشان را «شهید قدس» نامید.

وی در ادامه عنوان کرد: برخی کشورهای عربی از جمله امارات و عربستان، تلاش کردند با عادی سازی روابط با اسرائیل، رژیم صهیونیستی را تقویت کرده و از نابودی نجات دهند و موجب فراموشی مسئله فلسطین شوند، ولی این اقدامات مذبوحانه نمیتواند از افول و نابودی اسرائیل جلوگیری کند و با بیداری امت اسلامی و آزادی خواهان دنیا،‌ این رژیم جعلی به زودی نابود خواهد شد.

حجت الاسلام حیدری درباره روز قدس خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس، فرصت خوبی است تا با وحدت مسلمانان و همه آزادی‌خواهان جهان و با بهره‌برداری از شکاف‌ها و چالش‌های درونی و بیرونی رژیم صهیونیستی، این غده سرطانی هرچه زودتر از صفحه روزگار محو گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا