فرماندار شهرستان فیروزکوه:

شهید سلیمانی به جبهه‌های مقاومت آبرو و اعتبار دیگری بخشید/ شاهد این هستیم که استکبار جهانی روز به روز در آستانه منزوی شدن است

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: الحمدلله مسلمانان و اسلام روز به روز مترقی‌تر، محکم‌تر و مقاوم‌تر در جبهه مقاومت قرار دارند؛ ما شرایط بسیار خوبی برای اسلام و مسلمین در جهان، به ویژه در فلسطین و قبله اول مسلمین جهان می‌بینیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان، درباره راهپیمایی روز قدس گفت: امروز حضور یکپارچه مردم که خیلی صمیمی‌تر، منسجم‌تر و پُر رنگ‌تر از سال‌های گذشته بود را شاهد هستیم.

وی اذعان داشت: امروز جبهه مقاومت در جهان به ویژه در فلسطین محکم‌تر و پیشروان‌تر است، الحمدلله شاهد این هستیم که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، و امروز خود اسرائیل، روز به روز در آستانه منزوی شدن است، همانطور که رسماً اعلام کردند که در یک افتضاح تاریخی قرار گرفتند و در واقع ترس و وحشت اسرائیلی‌ها را فرا گرفته است.

مهری افزود: الحمدلله مسلمانان و اسلام روز به روز مترقی‌تر، محکم‌تر و مقاوم‌تر در جبهه مقاومت قرار دارند؛ ما شرایط بسیار خوبی برای اسلام و مسلمین در جهان، به ویژه در فلسطین و قبله اول مسلمین جهان می‌بینیم.

فرماندار فیروزکوه بیان داشت: دعا می‌کنیم به برکت این روز عزیز و به برکت وجود رهبری‌های داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای این موفقیت در جبهه مقاومت، فلسطین، لبنان و کشور‌های مسلمان روز به روز بیشتر شود.

وی با اشاره به نقش شهید سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت، گفت: اگر حاج قاسم نبود ما امروز جبهه‌های مقاومت را در این شرایط نداشتیم، ایشان به جبهه های مقاومت یک آبرو و اعتبار دیگری بخشید، چراکه با طراحی دوم اَبَرقدرت‌ها و جبهه استکبار، به ویژه آمریکا، اروپایی ها و اسرائیلی ها با طرح ایجاد تشویش افکار عمومی که در واقع یک نوع جنگ داخلی روانی را به نیابت از داعشی ها به راه بیندازند، این حاج قاسم سلیمانی بود که توانست جبهه مقاومت را یکبار دیگر در غرب آسیا به ویژه در لبنان، سوریه، فلسطین، عراق و حتی در افغانستان و بلاد اسلامی بازسازی و بازتوانی کند.

فرماندار فیروزکوه خاطر نشان کرد: الحمدلله امروز شاهد این هستیم که جبهه مقاومت در منطقه و کلیه‌ی قاره های جهان، در یک فضای بسیار بالقوه، پر مقاومت و همینطور با پشتوانه گرمی مواجه است، که امروز پرچم مسلمانان بالا است؛ امیدواریم همه ملت این راه را همینطور با امیدآفرینیِ بیشتر پیش بروند.

وی در ادامه گفت: روز ملی شوراها را گرامی می‌داریم و این روز را به همه شورا های عزیز دوره ششم شهرهای فیروزکوه و ارجمند و ۵۵ روستای شهرستان تبریک عرض میکنم؛ همچنین روز کار و کارگر را گرامی می‌داریم و هم به کارگران عزیز خداقوت عرض می‌کنیم و هم حمایت بالقوه از کار خواهیم داشت؛ روز ۱۲ اردیبهشت روز شهادت فیلسوف علامه مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم، و روز معلم را به همه معلمین عزیز، این مفسران و افسران همیشه در صحنه‌ای که جبهه علم و دانش را تقویت و حمایت می کنند تبریک عرض می‌کنیم.

ابوالقاسم مهری با اشاره به حضور یکپارچه مردم شهرستان فیروزکوه در راهپیمایی روز قدس، بیان داشت: امروز هم از حضور یکپارچه مردم عزیز شهرستان فیروزکوه در این راهپیمایی سیاسی و عبادی، که هم اجر معنوی و هم اجر سیاسی برای آنها خواهد داشت، تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا