فرمانده قرارگاه ثارالله:

شکست آمریکا در منطقه مقدمه نابودی رژیم صهیونیستی است

فرمانده قرارگاه ثارالله همزمان با تاسوعای حسینی درمراسم یادواره شهدا و یادمان سیل زدگان روستای مرزداران فیروز کوه گفت: شکست آمریکا در منطقه مقدمه شکست و نابودی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از ایرنا، سردار پاسدار حسین نجات روز یکشنبه در مراسم یادواره شهدا و یادمان سیل زدگان روستای مرزداران فیروز کوه که با حضور سردار ذوالقدر فرماندهان سپاه سیدالشهدا ، محسن منصوری استاندار و فرمانداران شهرستانهای فیروزکوه ، رباط‌کریم و ورامین برگزار شد اظهار داشت: با برگزاری یادواره شهدا تلاش می شود تا اقدامات و مسیر شهدا برای جوانان برجسته سازی شود و احیا و حفظ نام شهدا ادامه مسیر شهید و شهادت است.

فرمانده قرار گاه ثارالله در ادامه ضمن اشاره به پیشرفت های نظامی ایران و شکست های پی در پی آمریکا و اسرائیل در منطقه تصریح کرد: شکست آمریکا در منطقه مقدمه شکست و نابودی رژیم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد امروز یکی از مقتدرترین و مستقل ترین کشورهای دنیا جمهوری اسلامی ایران است که در عرصه های علمی رشد قابل ملاحظه‌ای چهاردهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی کسب کرده است.

وی به اهمیت اقدامات شهدا و الگو دهی به جوانان اشاره کرد وگفت:در یادواره شهدا تمام تلاش این است که اقدامات و مسیر شهدا برای نسل جوان برجسته سازی و بازگویی شود و به عنوان الگو برای جوانان مورد توجه قرار گیرد.

همچنین در ادامه سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران در یادواره شهدا و یادمان سیل زدگان روستای مرزداران گفت: همزمان با بارش ها و وقوع سیلاب در شهرستان فیروزکوه، نیروهای جهادی فرمانداران وکلیه تجهیزات لجستیکی درشهرستانهای استان تهران با همکاری بسیج و سپاه در این شهرستان مستقر شده اند و در حال کمک رسانی به مردم سیل زده این شهرستان هستند.

وی در ادامه به اهمیت سرعت بخشیدن به کمک رسانی تاکید کرد وگفت: این سیلاب یکی از نادرترین حوادثی بود که در آن مشکل پشتیبانی نداشتیم و از اولین ساعات وقوع حادثه مسئولین بعضا با پای پیاده خود را به این منطقه رسانده تا بتوانند نیاز مردم را به گوش مسئولین برسانند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا گفت: حضور مسئولان در صحنه و امداد رسانی با تمام توان، باعث رضایتمندی اهالی روستای مرزداران شده است و تا آخرین نیاز مردم در کنارشان هستیم و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

در این مراسم با صدای گرم حاج امیر عباسی در روز تاسوعای حسینی، ذکر مصیبت اهل بیت و روضه سیدالشهدا قرائت شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا