صرف اعتبارات بیمارستان فیروزکوه در بیمارستان های تهران

نماینده مردم دماوند با انتقاد از نحوه عملکرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به نحوه هزینه کرد اعتبارات تخصیص یافته به بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه از مسئولان خواست تا به این موضوع ورود پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از تسنیم، سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی دیروز (چهارشنبه ۲۸ آبان) قوه مقننه در تذکری شفاهی گفت: حدود ۲ ماه پیش در نطق میان دستور خود با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه مواردی را به وزرای راه ، نیرو و بهداشت یادآور شدم.

وی افزود:در نطق خود به مواردی از جمله تسریع در احداث کمربندی گیلاوند، رفع کمبود آب آشامیدنی در رودهن، آبسرد و گیلاوند و ده ها روستای شهرستان های دماوند و فیروزکوه، احداث بیمارستان در رودهن، افزایش تخت های بیمارستانی، تجهیزات و نیروی انسانی این بخش در دماوند و فیروزکوه که نه تنها محقق نشده است، بلکه سندی به دست من رسیده که نشان می دهد اعتبارات این بخش در تهران هزینه شده است.

نماینده مردم دماوند در مجلس در تشریح جزئیات سندی که به دست وی رسیده است، ادامه داد: این سند نشان می دهد که یک تفاهم نامه بین استانداری تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران ، در اجرای مفاد ماده ۷۸ قانون محاسبات عمومی مشترک فیمابین آنها در ۶ ماده و ۴ نسخه در تاریخ ۲۷ اسفند ۹۸ به امضا رسیده و براساس آن قرار شده مبلغ ۴ میلیارد و ۳۶۶ میلیون تومان در اختیار بیمارستان امام خمینی فیروزکوه قرار گیرد اما متاسفانه فقط ۲۰۰ میلیون تومان آن تخصیص یافته و مابقی جای دیگری هزینه شده است.

رسولی نژاد گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران کمترین توجهی به بیمارستان های تحت پوشش خود ندارد ، امیدی به خیر شما نیست، شر نرسانید.

وی بیان داشت:چرا اعتبارات تخصیص یافته به مراکز درمانی فیروزکوه و دماوند را در بیمارستان های تهران هزینه می کنید؟ مگر خون تهرانی ها رنگین تر از مردم این دو شهرستان است؛ در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی چه می گذرد، چرا تمام اختیارات به یک نفر سپرده شده است که به نظر می رسد با شهرستان های دماوند و فیروزکوه دشمنی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا