نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه:

طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تصمیم جناحی نبود / نمایندگان اصلاح‌طلب هم رای موافق دادند

سیداحمد رسولی‌نژاد با بیان اینکه طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تصمیم جناحی نبود، گفت: نمایندگان اصلاح‌طلب هم رای موافق دادند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از تسنیم، سیداحمد رسولی‌نژاد عصر امروز در مراسم گرامیداشت سومین روز شهادت شهید محسن فخری‌زاده که در محل عروج این شهید بزرگوار برگزار شد، با بیان اینکه دماوند شهرستان ‌دارالمومنین است که متاسفانه شاهد این حادثه بزرگ و غمبار شدیم، اظهار داشت: پس از شهادت شهید فخری‌زاده و براساس نظر‌سنجی‌های انجام شده، ۸۰ درصد مردم اعلام کردند که ‌باید از برنامه هسته‌ای که به برجام مشهور شد ‌خارج ‌و پروتکل الحاقی لغو شود.

وی با بیان اینکه از ۴ ماه پیش در مجلس خروج از برجام بحث و کارشناسی شد، بیان کرد: در جلسه فوری که روز یکشنبه برگزار شد ۲۴۶ نفر رای موافق دادند؛ این را به کسانی می‌گویم که می‌گویند خروج از برجام یک تصمیم جناحی بود اما همان نمایندگان اصلاح‌طلب حاضر در مجلس نیز رای موافق دادند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس در راس امور است، گفت: ما در تبعیت از رهبر آخرین میخ را بر تابوت برجام کوبیدیم.

رسولی‌نژاد تاکید کرد: این موضوع پیامی بود برای صهیونیست‌های قاتل و جنایتکار که زورشان در میدان مبارزه به ما نمی‌رسد و اینگونه دست به جنایت‌های فجیع می‌زنند و ان‌شاالله به برکت خون این شهید بزرگوار، به زودی به سراغ دشمن و صهیونیست خواهیم رفت.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ‌نیاز داریم در کنار مجلس انقلابی دولتی انقلابی داشته باشیم و کنار مجلس باشد نه اینکه دائما چوب لای چرخ ‌بگذارد؛ جریان نفوذ در بسیاری از مسائل افتصادی نفوذ کرده و می‌خواهند مردم را نسبت به دین و انقلاب بدبین کنند و ‌باید در انتخاب دقت کنیم و کسی را انتخاب کنیم که راه شهدا را ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا