فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه:

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی لبیک به فرمان رهبری است

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: هدف اصلی طرح مدیریت و کنترل اپیدمی ویروس کرونا از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از ظرفیت عزیزان بسیجی است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرهنگ غلامعلی درویش متولی، فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه در مراسم آغاز به کار طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، حافظان سلامت گفت: این طرح برای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مقابله با همه گیری ویروس منحوس کرونا به صورت محله محور و خانواده محور با همکاری مشترک شبکه بهداشت و درمان و بسیج درشهرستان فیروزکوه اجرا می گردد.

سرهنگ درویش متولی، هدف اصلی طرح را مدیریت و کنترل اپیدمی ویروس کرونا از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از ظرفیت عزیزان بسیجی دانست و اظهار داشت: تشدید نظارت بر شیوه نامه‌های بهداشتی و اعمال قانون، تست گسترده، هدفمند و هوشمند، بیماریابی فعال، قرنطینه و رهگیری هوشمند و آموزش و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از اهداف این طرح می باشد.

وی در ادامه افزود: حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر شامل سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای، تعیین و اعلام هوشمند و هدفمند محدودیت‌ها و تقویت فرایند درمان سرپایی و کاهش حداکثری موارد بستری از دیگر راهبردهای مصوب در اجرای طرح شهید سلیمانی است.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه با بیان اینکه در این طرح هر منزل یک پایگاه سلامت تلقی می‌شود، اظهار داشت: از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج با همکاری مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت در سطح محلات و روستا ها کمک‌های پیشگیری و مقابله ای ارائه خواهد شد تا به افراد مبتلا در بحث قرنطینه کمک رسانی شود و اگر امکان قرنطینه خانگی نباشد، مکان‌هایی مشخص خواهد شد تا در آن مکان‌ها قرنطینه شوند.

سرهنگ درویش متولی، ادامه داد: از دیگر برنامه‌های طرح شهید حاج قاسم سلیمانی حمایت از افرادی است که به علت ابتلا به کرونا در خانه مانده اند.

وی در پایان با بیان اینکه مردم عزیز و فهیم شهرستان فیروزکوه در همه مراحل انقلاب درصحنه هستند، اذعان داشت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم که در اجرای این طرح با تیم‌های سلامت که به درب منازل مراجعه می کنند همکاری نمایند تا در کمترین زمان ممکن بتوانیم با توکل برخداوند و مساعدت شبکه بهداشت و درمان و کادر درمان و هم چنین همراهی مسئولین و گروه های جهادی و مردمی و غیره این ویروس منحوس را ریشه کن نماییم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا