سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه:

عدم رعایت پروتوکل‌های بهداشتی؛ بازگشت به دوران بحرانی کرونا

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه گفت: متاسفانه در چند وقت اخیر شاهد این هستیم که رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌ گذاری اجتماعی توسط هموطنان عزیزمان کاهش پیدا کرده و این امر ممکن است ما را به وضعیت بحرانی قبل برگرداند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، دکتر مهدی رجب ترقی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه، در خصوص وضعیت کرونا در فیروزکوه گفت: متاسفانه در چند وقت اخیر شاهد این هستیم که رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌ گذاری اجتماعی توسط هموطنان عزیزمان کاهش پیدا کرده و این امر ممکن است ما را به وضعیت بحرانی قبل برگرداند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه در ادامه تاکید کرد: از همشهریان عزیز تقاضا داریم سعی کنند تا حد امکان در اجتماعات و مکان‌های پرتردد قرار نگیرند؛ در صورت خروج از منزل از ماسک استفاده کنند و از مسافرت‌ های غیر ضروری نیز خودداری کنند.

رجب ترقی هم چنین خاطر نشان کرد: به طور کلی مردم از هر گونه تجمع انسانی به ویژه در فضاهای مسقف بدون رعایت پروتکل‌ های بهداشتی اجتناب کنند.

وی در پایان با اشاره به مهم ترین فاکتور خطر در ابتلا به کرونا، تصریح کرد: سن بالا یکی از مهم ‌ترین فاکتورهای خطر در ابتلا و عوارض ناشی از بیماری کرونا محسوب می‌ شود که رعایت پروتکل‌ های بهداشتی را با شدت بیشتری در این گروه سنی بیشتر از گذشته خواستاریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا