عملکرد دستگاه‌های اجرایی زیر ذره‌بین بازرسی فرمانداری

افسانه سرخابی رئیس اداره بازرسی، مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی فرمانداری فیروزکوه با حضور در ادارات شهرستان از تعدادی از این ادارات بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، سرخابی گفت: حسب دستور فرماندار، بازدید از اصناف و دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع مشکلات مردم و ارزیابی عملکرد آنهاست تا آنهایی که عملکرد خوبی دارند تشویق و کسانی که احیانا کوتاهی کنند و عملکرد خوبی ندارند برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه ما بازرسی و انعکاس مشکلات به فرماندار است تصریح کرد: ادارات شهرستان باید بیشتر از استان در رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

سرخابی گفت: وقتی ما بعنوان مسئول اعلام می‌کنیم خدمتگذار مردم هستیم باید آن را نه در لفظ بلکه در عمل نشان دهیم و این خدمت را خود مردم با رضایت احساس کنند.

رئیس ارزیابی عملکرد بازرسی و امورحقوقی فرمانداری، ارتباط خوب با مردم و انجام امور مردم در کوتاهترین زمان ممکن را از شاخص‌های بازرسی عنوان کرد و گفت: نباید فرآیند پرونده‌یی در ادارات به طول انجامد.

سرخابی تصریح کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی را در پنج شاخص و چندین گرایش ارزیابی می‌کنیم و این دستورالعمل را به آنها قبلا اعلام کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا