بخشدار ارجمند:

فعالان عرصه سلامت رسالت سنگینی در برابر سلامت جامعه دارند

بخشدار ارجمند اظهار داشت: در این شرایط خاص فعالان عرصه سلامت رسالت و تعهد سنگینی در برابر سلامت جامعه برعهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، بوبوری، بخشدار ارجمند، با اشاره به مراسم تقدیر از کادر درمان مرکز بهداشت لزور گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به همراه سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه، رئیس و اعضای شورای اسلامی بخش ارجمند، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای لزور از مسئول و پرسنل مرکز بهداشت این روستا بعنوان مدافعان سلامت تقدیر شد.

بخشدار ارجمند در ادامه با اشاره به اقدامات و خدمات مدافعان سلامت روستای لزور در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: در این شرایط خاص فعالان عرصه سلامت رسالت و تعهد سنگینی در برابر سلامت جامعه برعهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشتند.

بوربوری هم چنین تصریح کرد: سفید پوشانی که با به خطرانداختن سلامتی خود فداکارانه در خط مقدم مقابله با کرونا حضور دارند، با جانفشانی و تلاش خود سلامتی را به عنوان زیباترین هدیه زندگی به هموطنان خود اهدا می کنند.

وی بیان داشت: مردم ایران اسلامی از جمله شهرستان فیروزکوه این همت والا و تلاش‌های ایثارگرانه پرستاران، پزشکان و کادر درمانی را در مبارزه با بیماری کرونا هرگز فراموش نخواهند کرد.

بخشدار ارجمند یادآور شد: توجه مردم به ماندن در منزل، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات و معابر عمومی را عامل مهمی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانسته و بر این مهم تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا