رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه:

فعالیت توسعه‌ای باید به سرعت و با برنامه ریزی دقیق انجام شود

مراسم امضای توافق نامه ایجاد مرکز فناوری‌های نوین مالی بین پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در سرای نوآوری و شتابدهی توسعه صنایع منطقه‌ای دکتر قریب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از آنا، مراسم امضای توافق نامه ایجاد مرکز فناوری‌های نوین مالی بین پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در سرای نوآوری و شتابدهی توسعه صنایع منطقه‌ای دکتر قریب برگزار شد.

محمدجواد صدری، مهر مدیر کل تجاری سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: امکانات واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فناوری بسیار مناسب است و باید از این توانمندی برای درآمدزایی و کسب و کارهای نوین بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه دارای ۲۰ هکتار زمین و تجهیزات مناسب است، گفت: پتانسیل های این واحد دانشگاهی برای فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه بسیار مناسب است. زمین ۲۰ هکتاری که در اختیار واحد فیروزکوه قرار دارد، بهترین مکان برای احداث نیروگاه و مزارع استخراج است. با توجه به این امکانات، راه اندازی و توسعه مرکز فناوری‌های نوین مالی در این واحد انجام خواهد َشد.

در ادامه این مراسم حسین عباسپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و پردیس گفت: فعالیت توسعه‌ای باید به سرعت و با برنامه ریزی دقیق انجام شود و واحد فیروزکوه تمامی زیرساخت‌های لازم را در منطقه دارد. با توجه به این زیرساخت‌ها، فعالیت‌های توسعه‌ای در این مکان امکان‌پذیر است.

محمدرضا کاشفی، نیشابوری رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نیز در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه دارای امکانات، زیرساخت‌ها و ساختمان‌های بسیار مناسبی است که می‌توان بخش فناوری و نوآوری را در این واحد فعال کرد.

کاشفی با اشاره به اینکه اگر دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کسب و کارهای نوین نباشد با مشکل روبه‌رو خواهد شد، گفت: با توسعه ظرفیت‌های فناورانه و نوین در دانشگاه آزاد اسلامی، می‌توانیم نیازهای کشور را در زمینه‌های گوناگون برطرف کنیم.

در پایان این نشست، توافق نامه همکاری ایجاد مرکز فناوری‌های نوین مالی در واحد فیروزکوه به امضای صدری مهر و عباسپور رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا