فک پلمب شهربازی فیروزکوه با دستور مقام قضایی

روابط عمومی شهرداری فیروزکوه گفت: پس از طی روند قضایی و قانونی، آرای قضایی صادره به نفع شهرداری قطعیت یافت و با دستور مقام قضایی، شهربازی شهرداری فیروزکوه فک پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، عظیم زاده، روابط عمومی شهرداری فیروزکوه، با اعلام خبر فک پلمب شهربازی شهرداری فیروزکوه، گفت: در سال ۹۷ با فراخون به عمل آمده به منظور جذب سرمایه گذار جهت تکمیل، مرمت و توسعه شهربازی، پس از طی روند مربوطه با بخش خصوصی به عنوان سرمایه گذار قرارداد منعقد شد.

وی در ادامه بیان کرد: متأسفانه پس از شروع پروژه، با خلف وعده سرمایه گذار در حوزه تهیه وسایل استاندارد و برند مواجه و پیمانکار در موعد مشخص شده نتوانست به تهعدات خویش عمل کند که براین اساس با دستور مرجع قضایی به دلیل اختلاف فی مابین شهرداری و بخش خصوصی، مجموعه شهربازی پلمب شد.

عظیم زاده خاظر نشان کرد: پس از طی روند قضایی و قانونی، آرای قضایی صادره به نفع شهرداری قطعیت یافت و با دستور مقام قضایی، شهربازی شهرداری فیروزکوه فک پلمب شد.

روابط عمومی شهرداری فیروزکوه در ضمن تقدیر و تشکر از ریاست دادگستری شهرستان فیروزکوه درخصوص تسریع در روند بازگشایی شهربازی، تاکید کرد: به زودی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر، چگونگی تکمیل، تجهیز، مرمت و استاندارد سازی مجموعه شهربازی و نحوه مدیریت و بهره برداری از آن، تعیین تکلیف و تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا