لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری فیروزکوه با ۴۲ درصد افزایش

شهردار فیروزکوه از تقدیم لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری با ۴۲ درصد افزایش نسبت به بودجه سال‌جاری به شورای اسلامی شهر فیروزکوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علیرضا صادقی شهردار فیروزکوه در این خصوص تصریح کرد: لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری فیروزکوه برمبنای رقمی بالغ بر ۴۸۴ میلیارد ریال با رشد ۴۲ درصدی نسبت به بودجه امسال به شورای اسلامی شهر برای بررسی و تأیید تحویل شد.

وی افزود: این بودجه با بررسی و تلاش مسئولان و کارشناسان حوزه مالی و درآمد شهرداری در چند ماه گذشته تهیه و رویکرد اجرایی بودجه سال آینده شهرداری فیروزکوه مبتنی بر دستورالعمل ها و بخشنامه ۱۴۰۱ شهرداری‌ها صادره از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در نظر گرفته شده است.

صادقی در تشریح اهداف مهم شهرداری فیروزکوه در بودجه سال آینده، گفت: تقویت زیر ساخت‌های شهری، اجرای پروژه های عمرانی، ارتقای خدمات شهری و فضای سبز و کنترل نظارت شهری و صرفه‌جویی حداکثری در هزینه‌ها است.

وی در پایان تاکید کرد: بودجه عمران شهری در سال آینده معادل ۴۰ درصد کل بودجه شهرداری پیش‌بینی شده و تلاش می کنیم تا رقمی بیش از بودجه مصوب را محقق نموده و برای اجرای پروژه ها در سطح شهر هزینه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا