لزوم توجه متوازن به دروس و افزایش مهارت‌های فرهنگیان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: کارگاه دو روزه ‌آموزشی مدیریت کلاس درس تربیت بدنی، در راستای توانمندسازی آموزگاران مقطع ابتدایی، در شهرستان فیروزکوه، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، کارگاه‌ آموزشی مدیریت کلاس درس تربیت بدنی به‌منظور کیفیت‌ بخشی به کلاس درس تربیت بدنی در دوره ابتدایی، به همّت معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فیروزکوه و با تدریس کارشناس تربیت بدنی اداره کل و سرمربی تیم ملّی نوجوانان ایران در رشته سامبو، محمد جواد برزگر، و فرهنگی توانمند شهرستان فریبا باطبی و با مشارکت آموزگاران شهرستان در دو بخش نظری و عملی در آموزشگاه‌های گل‌های بهشت و باقرالعلوم (ع) فیروزکوه برگزار شد.

در این دوره مباحثی چون تحلیل ابعاد سواد حرکتی، بررسی به‌ کارگیری حقوق ورزشی در کلاس درس تربیت بدنی، اصول و مبانی استفاده از ابزار ورزشی در کلاس درس تربیت بدنی و حرکت پایه در مدارس ابتدایی مطرح می‌شود.

فاطمه سیر مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه با حضور در این کارگاه، ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران و استقبال خوب آموزگاران، در جریان روش تدریس و مباحث ارائه شده در این دوره قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن تاکید بر لزوم توجه متوازن به دروس و افزایش مهارت‌های فرهنگیان گفت: این کارگاه‌های آموزشی در راستای توانمندسازی آموزگاران مقطع ابتدایی، آموزش و بازآموزی دانش تخصصی و اطلاعات علمی معلمان در رشته مهم علوم ورزشی و همچنین افزایش کارایی و اثربخشی آموزگاران در این درس، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا