حجت الاسلام حیدری:

مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس، جواب جنایت‌های اسرائیل را خواهند داد

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس، جواب جنایت های اسرائیل را خواهند داد؛ حضور در مساجد در شب‌های قدر، سیره اهل بیت علیهم السلام است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته فیروزکوه، گفت: یکی از مصادیق تقوا، رعایت واجبات مالی مانند زکات، خمس و… است؛ بر اساس روایات، زکات کلید برکت و زیاد شدن رزق و بیمه شدن اموال است.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در عرصه های مختلف انقلاب در میدان خوش درخشید.

وی درباره انفجار اخیر در کابل، گفت: انفجار در مدارس کابل و بزرگترین مسجد شیعیان مزار شریف را به شدت محکوم میکنیم.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی باید برای دفاع از حقوق مردم مظلوم افغانستان و پاسخگویی مسئولان کنونی افغانستان اقدام کنند.

امام جمعه فیروزکوه درباره راهپیمایی روز قدس اذعان داشت: مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس، جواب جنایت های اسرائیل را خواهند داد.

وی با اشاره به روز زمین پاک، عنوان کرد: محیط زیست یک نعمت الهی است و باید به عنوان وظیفه عقلی، شرعی و انسانی در حفظ آن کوشا باشیم.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: آسیب به زمین، خاک، درختان و… و ریختن زباله و پلاستیک کاری ناپسند و مذموم است.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه افزود: یکی از گلایه های مردم، بوی متعفن در شهرک صنعتی است که مردم بویژه اهالی دشت ناصر را اذیت می‌کند و باید در حل این معضل تسریع شود.

وی درباره شب‌های قدر بیان داشت: حضور در مساجد در شب‌های قدر، سیره اهل بیت علیهم السلام است؛ امام صادق علیه السلام با اینکه بیمار بودند، برای دعا و مناجات به مسجد رفتند.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: ماه رمضان فرصت خوبی است که به حساب خود رسیدگی کنیم و اگر نماز و روزه یا خمس و زکات یا بدهی به مردم داریم، زودتر ادا کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا